Level up

Što je najbitnije za znati pri planiranju vjenčanja? Razgovarali smo sa iskusnom riječkom organizatoricom evenata

Life Native Team

Tea Višo Ćendo se tim poslom bavi čitavo desetljeće, a s nama je podijelila nekoliko bitnih savjeta kada je u pitanju organizacija vjenčanja

Organiziranje raznoraznih evenata čini se kao iznimno zabavan posao!


Od vjenčanja, rođendana, krizmi, prvih pričesti, privatnih partija… Zasigurno je poseban gušt spojiti sve različite elemente u jedan i klijentima viziju dovesti u realnost.


Dakako, to je daleko od jednostavnog posla, što nam je potvrdila Tea Višo Ćendo, Riječanka koja se točno tim poslom bavi čitavo desetljeće.





Vlastita agencija


Za sebe će reći da je prizemna, normalna, opuštena i realna.


“Za sve imam rješenje! Vesela sam i oduvijek sam voljela zabavu i evente“, isto tako veselo je kazala.


Po struci magistra ekonomije, smjera marketing, Višo Ćendo se organizacijom evenata bavi od 2014. godine. Mnogi poslovi kojima se bavila prije ovog opremili su ju sa čitavim arsenalom potrebnih znanja, vještina i sposobnosti, a u šali (u kojoj, podsjećamo, uvijek ima istine), kazala nam je da radi otkad zna za sebe!


“Još kao studentica radila sam na bivšoj radio postaji Trsat gdje sam naučila sve o public speakingu te sam se na tom poslu uvelike oslobodila. Komunicirala sam tada sa političkom, glazbenom i društvenom scenom. Naučila sam se tada komunikaciji i organizaciji jer smo tada već organizirali evente i rođendane radija te razne promocije…”, prisjetila se.


Višo Ćendo ima i dugogodišnjeg iskustva u primarnoj struci, odnosno u radu u marketinškoj agenciji gdje su, kako sama kaže, “radili sve što jedna marketing agencija može ponuditi. Od web dizajna do organizacije evenata, grafičkog dizajna, istraživanja, promocija…”.


Kroz to nastupio je i bliski susret s organizacijom vjenčanja što joj se jako svidjelo, pogotovo zbog toga što je, kako kaže, oduvijek esteta koja voli – lijepo.


Kroz rad u velikom shopping centru iskusila i što znači organizacija eventa sa druge strane, one klijenta, a nakon toga uslijedila je poslovna pauza jer je postala majka.


“Nakon pauze ipak sam odlučila vratiti se i otvoriti vlastitu agenciju za organizaciju i dekoraciju Level up“.




Sve prema željama klijenata


U okviru Level upa bavi se organiziranjem i dekoriranjem svih oblika privatnih evenata; od godišnjica, rođendana, obljetnica, krštenja i mnogih drugih, no vjenčanja su za nju nešto zaista posebno čemu se ponajviše veseli.


“Usluge koje nudimo su prvenstveno dekoracija i organizacija te i koordinacija. Klijenti kod nas mogu zatražiti i samo jedan segment usluge npr. koordinaciju na eventu.


Za vjenčanja nudimo sve; od mjesta vjenčanja do smještaja, glazbe, dekoracije, najam scenografskih elemenata ( stolnjaci, lampioni, pomponi, šankovi, stolice, garniture, lampice…), rasvjetu i ozvučenje, tisak, frizuru i make up, vatromet, praćenje cjelokupnog programa vjenčanja, tortu, zahvalnice… Sve prema potrebi i željama klijenta“, pojasnila nam je.


Zašto baš vjenčanja, što je toliko posebno u njima, upitali smo ju, na što nam je odgovorila:


“Slaba sam na romantiku! Možda oni trenuci u bajkama i filmovima koji su me obilježili za cijeli život, ha ha.


Iskreno, već na prvom sastanku vidim koliko je mladenka uzbuđena dok razgovara samo o mogućnostima i to je nešto što me baš oduševi i nagna da sve bude savršeno i kako ona želi. Mislim da svaka cura zaslužuje da dobije sve što želi i da ima svoj dan iz bajke“.



U planu su luksuzna vjenčanja

“Definitivno bi u budućnosti voljeli raditi i luksuznija vjenčanja na otocima, točnije na Kvarnerskim otocima te nam je to u planu za dalje. Otoci imaju prekrasnih lokacija tako da vjerujemo da će tu biti dosta parova koji će biti zainteresirani za takvo nešto”, otkrila nam je sugovornica.

Svaki event zahtijeva svoje


Uhvatili smo se i komentiranja o tome koliko je tu zapravo posla, pogotovo onog oku nevidljivog.


“Ne znam možete li to uopće zamisliti. Jednom je jedna kolegica rekla ‘bauštela’ i mislim da je imala potpuno pravo”, priznala je.


Zanimalo nas je kako teče čitav proces rada s klijentima, pogotovo kada su u pitanju vjenčanja, a Višo Ćendo, opisujući proces, istaknula je kako je najbitnije da se stilovi  nje i klijenata poklapaju.


“Glavno je to da se klijentima sviđa na koji način radim, a nakon sastanka kreću ideje i mogućnosti. Kad klijent shvati da razmišljamo u istom smjeru, onda je to to i vrijeme je da se opusti i pusti da mi sve riješimo. Poneke detalje dogovaramo u hodu, ali sve ostalo je na nama”, opisala je.


Pritom je veoma hvalevrijedno napomenuti da je Level up jedna prava samostalna “mašinerija”, odnosno, za čitav proces aranžiranja brinu se sami.


“Jednostavno ne volimo klasično aranžiranje cvijeća, tako da sve radimo prema prostoru u dogovoru sa klijentima.


Kada radimo balone, volimo da izgledaju fino i elegantno. Volimo nježne i pastelne boje koje sami dobivamo jer duplo punimo balone i „miješamo” boje, iako dakako to ne znači da ne volimo koristiti i jače boje. Svaki event zahtijeva svoje”, ispričala je.


I većinu ostalih elemenata izrađuju samostalno, od tiskanih materijala do nekih vrsta zahvalnica.


Za ono što jednostavno ne stignu ili ne mogu sami, tu su vjerni suradnici koji uskaču u pomoć. No uvijek se vode krilaticom da “Što osmislimo sami moramo i napraviti”!





Trend i luksuz


Kao i svaki, tako i ovaj posao dolazi sa svojim setom izazova. Koji su najveći u organizaciji i dekoraciji vjenčanja, pitasmo, na što nam je Višo Ćendo kazala da su – vremenski uvjeti. No uvijek se pronađe alternativa, tako da “nema nekih većih izazova s kojima se ne možemo nositi”, kazala nam je.


U pogledu inspiracije, otkrila nam je da iskrice iste pronalazi baš svugdje!


“Jedna mladenka je sama radila pozivnice, i kada sam ih vidjela dobila sam cijelu vizualizaciju dekoracije u glavi. Ne znam, samo kad čujem ono što mi mladenci govore, uočim poneki detalj ili kad čujem neke od njihovih interesa, strasti, osobnosti – sve to me vodi u nekom smjeru za koji mislim da je idealan za njih. Jednostavno mislim da nije rješenje da svima nudite istu opciju“, odlučno će.


No što je s trendovima? Prate li se i u ovoj sferi trendovi ili su svadbene dekoracije malo “otpornije” na to, pitali smo se, na što nam je vlasnica Level upa pojasnila da je tu prisutno pomalo od svega.


“Ljudi se vode trendovima u smislu da žele dekoraciju jer je to na neki način trend i luksuz, ali opet su vjerni bijelim bojama i drže se neke klasike. U slaganju aranžmana cvijeća vidimo trendove koje mi naravno pratimo jer su moderniji, opušteniji i manje klasični”, nadodala je.




Vrijedni savjeti


Jedna od glavnih uloga naše sugovornice je ostvariti sve želje njenih klijenata, a ponekad se dogodi da sami parovi nisu točno sigurni u to što žele ili pak kako ideju pretvoriti u realizaciju.


“Možda to ne znaju vizualizirati i najčešće ne poznaju vrste cvijeća, pa tu ja uskočim i sugeriram ono što se meni čini da bi im se svidjelo i naravno u budžetu koji smo dogovorili”, kazala je.


Naposlijetku, upitali smo ju koji bi savjet dala parovima koji tek počinju planirati dekoraciju za svoje vjenčanje, na što je dala pokoji mudar savjet:


“Svakako je dobro odrediti budžet koji može odstupati 5-10% te veličinu vjenčanja kako bi odredili lokaciju.


Također, iznimno je važno da osvijeste i priznaju da ne mogu sve sami. Moraju imati potpuno povjerenje u organizatora.


Glavne i velike stvari treba odmah odrediti. Moraju isto tako biti fleksibilni jer ima ponekad neočekivanih situacija, pa je važno što više si olakšati!”


Za kraj, upitali smo je li bolje uhvatiti se u koštac s planiranjem vjenčanja samostalno ili se obratiti profesionalcima?


“Većinom čujem da je organizacija vjenčanja stres mladencima te poneki ne žele organizirati vjenčanje upravo iz navedenog razloga. Zato tu postojimo mi koji olakšavamo cijeli proces.


Znamo ponuditi par lokacija i štedimo vrijeme mladencima, što također vrijedi za fotografa i glazbu. Ako imate organizatora vjenčanja oni za vas mogu učiniti stvari kojih se vi možda nećete sjetiti a najčešće nećete imati ni vremena. Organizator olakšava organizaciju“.