L'ADRIA
Povratak jednostavnosti i minimalizmu u pametnim formulama lišenih alergena.
povezane vijesti
L’ADRIA je novi brend preparativne kozmetike koji ulaže u prirodu i održivu proizvodnju, čineći to izrazito čisto, zeleno i s najboljim što Hrvatska ima za ponuditi, Jadranskim morem. Iz srca Jadrana ekstrahirane su najfinije morske alge i kolagen, koji su smješteni u kvalitetne proizvode bez suvišnih sastojaka, osmišljene za osjetljivu kožu.
Clean kozmetički brend L’ADRIA za povratak jednostavnosti
“Na projektu se radilo oko dvije godine, a ideja je došla iz potrebe. Tržište je prezasićeno proizvodima s lažnim obećanjima kojima se kupci bombardiraju na tjednoj bazi, radi čega krajnji korisnik nerijetko završi s proizvodom koji mu ne odgovara ili ne radi što kaže, što naravno stvara dublju frustraciju i od njege kože radi bauk.
No njega kože nije samo aktualan trend već je i iznimno bitna za održavanje zdravlja, koliko i ljepote. Vjerujemo da je moguće jednostavnim rutinama od dva do četiri proizvoda imati najbolju kožu koju ste dosad imali pa smo to i omogućili – povratak jednostavnosti i minimalizmu, s vrlo kvalitetnim sirovinama, u pametnim formulama lišenim alergena i tipičnih iritansa, luksuznog i eco-friendly dizajna te sa 100% hrvatskim potpisom”, započinje svoju priču o pokretanju “clean” kozmetičkog brenda L’ADRIA, brend menadžerica – Korana Marović.
S obzirom da Korana posjeduje bogato iskustvo u novinarstvu i kreiranju sadržaja za digitalne medije, u tom je znaku, ovih dana i proteklo lansiranje. Fokus je stoga upravo bio usmjeren na digitalne medije i, prije svega, društvenu mrežu Instagram. Sudeći prema komentarima publike, brendu L’ADRIA se smiješi svijetla budućnost.
“Tijekom cijelog prvog dana lansiranja, primali smo poruke podrške od oduševljenih, budućih, prvih kupaca. A reakcije stižu doslovno svaki dan i predivne su! Kupci već nakon nekoliko korištenja prijavljuju prekrasan sjaj kože, a oduševljava ih i lagodna tekstura proizvoda. Vrlo smo ponosni na svoje formule, pa doista i očekujemo sve najbolje“, s uzbuđenjem ističe Korana.
Lansirana 4 nova proizvoda – L’ADRIA
Važno je napomenuti kako je uložen uistinu ogroman trud i mnogo promišljanja u proizvode. Za sada su na tržište lansirana ukupno četiri proizvoda; Regenerative cream koja je ujedno i bazna krema bez boje i mirisa za dubinsku hidrataciju, Instant Revitalizing serum za hidrataciju te instant plumping efekt koji poravnava sitne linije, a s vremenom ublažava i bore, Clarifying serum za problematičnu kožu koji sadrži ektoin i 2% salicilne kiseline te je fokusiran na hidrataciju i obnovu kože dok traje i čišćenje te Rejuvenating oil, fenomenalan sastojak bakuchiol na bazi skvalana, prekrasne prirodne plave boje koja evocira more, a radi anti-age učinak, obnavlja kožu, popravlja hiperpigmentacije mrlje, pomaže s aknama i daje sjaj.
„Svi proizvodi se mogu koristiti cijelo ljeto jer ne oslabljuju kožnu barijeru i nisu fototoksični, a fokus nam je prodavati proizvode u rutinama, pa tako na našem websiteu nudimo i preporuke rutina prema tipu kože uz detaljnu uputu za korištenje.
Središnji proizvod svake rutine je regenerativna krema, s morskim algama i kolagenom u jednostavnoj posteljici hidratacije. Ova bazna hidratantna krema fokusirana je na dubinsku hidrataciju i obnovu kože, a svojom delikatnom formulom bez PEG-a i polisorbata, mineralnih ulja, fenoksietanola, parfema i eteričnih ulja, prikladna je za svaki tip kože, pa i onaj najosjetljiviji“, napominje Korana Marović.
“Brend je namijenjen svima, iako su target žene od 20 godina naviše, a riječ je o uniseks kozmetici pa je mogu koristiti i muškarci”, dodaje.
Možda je napokon vrijeme da prepoznamo ljepotu u malim stvarima, okrenemo se minimalizmu i prirodi. Čini se kako je koži itekako potrebna čista hidratantna formula, koja bez previše pompe obavlja svoj posao.
Međusobnim kombiniranjem na optimalan način iz proizvoda L’ADRIA može se izvući maksimum bez povećavanja broja proizvoda u rutini. Na službenom webshopu možete pronaći gotovu rutinu uz jednostavno objašnjenje kako je koristiti.