Ručna izrada u patchwork tehnici

Poznati modni dvojac KLISAB najavljuje prvu samostalnu reviju

Life

FOTO: Aleksandar Selak

FOTO: Aleksandar Selak

Dio nove KLISAB FALLFALL6 kolekcije je upcycling linija, a dizajneri će prvi put predstaviti i odjeću za muškarce

KLISAB, nagrađivani hrvatski brend nove generacije, jesensku sezonu započinje s novim projektom, samostalnom revijom za kolekciju FALLFALL6 koju će održati 13. rujna. Segment te kolekcije naziva DENIMDENIM razvili su uz podršku automobilske marke Lexus.



KLISAB DENIMDENIM linija nastala je ručnom izradom u patchwork tehnici prepoznatljivoj za ovaj brend. Sakoi, traperice, jakne i suknja iz ove linije nastali su upcyclingom traper hlača, a taj postupak kreativnog „re-usea“ dizajneri su odabrali jer ostvaruje proizvode dodane vrijednosti bez kreiranja ikakvog daljnjeg štetnog utjecaja na okoliš. 



Jeans je odabran kao jedan od najizdržljivijih materijala čime se jamči trajnost upcycling proizvoda i istovremeno izbjegava proces izvorne proizvodnje jeansa koji je vrlo štetan za okoliš. 



U kolekciji FALLFALL6, uz nove kreacije za žene, dizajneri će prvi put predstaviti i KLISAB liniju za muškarce kroz reviju čiju su realizaciju podržali Beefeater gin, Keune Haircosmetics, Databox, Högl i Estée Lauder.



Vizuale KLISAB DENIMDENIM linije s Lexus NX 450h+ automobilom potpisuje Aleksandar Selak, a modeli su Vito A i Donato P (N Model Management), Anja P, Andrea J i Vito C. Producent suradnje je Nikola Beban.


li