Foto: Eurospin Hrvatska
Pametna kupnja odnosno SPIN (skraćenica na talijanskom – Spesa Intelligente) model je kupovine koji misli na kućni budžet.
povezane vijesti
- Riječke tvrtke lani su uvećale dobit za skoro 45 posto. Plaće u njima su, međutim, niže od prosjeka u državi
- Eurospin tuži PIK za naknadu štete od čak 18 milijuna eura! Razlog je prodaja kompleksa bivše mljekare Auto Hrvatskoj
- Prihodi poduzetnika PGŽ-a lani porasli 22,8 posto; neto dobit im je pet puta veća; najsupješnije su Plodine
Kupovina za cijelu obitelj ponekad može predstavljati pravi izazov za kućni budžet, a ušteda novca često je prioritet na listi za shopping. Da bi iz mjeseca u mjesec mogli uštediti na namirnicama, vrlo je važno primijeniti pametnu kupnju kvalitetnih proizvoda koja jamči veliku uštedu.
Pametna kupnja odnosno SPIN (skraćenica na talijanskom – Spesa Intelligente) model je kakav zastupa Eurospin, diskontni lanac talijanskih korijena specijaliziran za prodaju prehrambenih i neprehrambenih proizvoda.
Model distribucije vlastitih robnih marki jedan je od razloga njihovog rastućeg uspjeha u Europi, a oko 70 % proizvoda je talijanskog podrijetla stoga pametnom kupnjom dobivate vrhunsku svakodnevnu ponudu proizvoda koja jamči uštedu zbog povoljnih cijena.
Matematički rečeno, formula za pametnu kupnju je dobra cijena plus prava kvaliteta!
Važne karakteristike
|
Eurospin su 1993. godine osnovala četiri partnera s dugogodišnjim iskustvom u maloprodaji kao talijanski odgovor na rastuću potrebu za uštedama potrošača, a kompanija je uspjela prilagoditi format diskont trgovine potrebama za kvalitetnim proizvodima u skladu s okusom i tradicijom pojedinačnih tržišta. Misao vodilja pokazala se pravim pogotkom jer se Eurospin kroz godine nametnuo ne samo kao mjerilo za kupce već i za sve one koji traže uspješni poslovni model i projekt.
O uspješnosti samog projekta dovoljno govori i činjenica da je prva trgovina u Hrvatskoj otvorena usred pandemije Covid-19, 2020. godine u Zadru, a danas kupci mogu pametno kupovati i štedjeti diljem Lijepe naše jer su trgovine Eurospina otvorene u Puli, Poreču, Pazinu, Labinu, Viškovu, Splitu, Zadru, Sisku, Samoboru, Zaprešiću, Velikoj Gorici, Zagrebu, Čakovcu, Vrbovcu, Križevcima, Koprivnici, Bjelovaru, Požegi, Slavonskom Brodu i Osijeku, a uskoro će se otvoriti i u Đakovu.
Tijekom godina, mreža prodavaonica proširila se diljem Italije i Slovenije, a dok se ponuda svakodnevno obogaćuje prateći potrebe potrošača, filozofija grupe ostala je ista: na prvome mjestu ostaje predani rad da bi Eurospin uvijek bio jamstvo kvalitete i uštede.
Eurospin štedi vrijeme i novac
Svakodnevni odlazak u trgovinu Eurospin je brz i jednostavan zahvaljujući jedinstvenom asortimanu s više od 2.500 proizvoda različitih dobavljača koji se neprestano nadopunjuje prema zahtjevima tržišta te prostor daje i domaćim proizvodima.
Na policama talijanskog diskonta svoje mjesto pronašli su brojni hrvatski dobavljači, a najveća predanost oduvijek je bila posvećena prepoznavanju i nabavi kvalitetnih proizvoda po povoljnim cijenama.
Bogati asortiman namirnica omogućit će pametnu kupnju gdje ćete kroz tjedni ili mjesečni budžet rasporediti sredstva, smanjiti kućne troškove i na jednom mjestu pronaći sve što vam treba jer nova prodajna mjesta imaju odjel mesnice, delikatese i pekarnice.
Pored brojnih linija prehrambenih proizvoda postoji i širok spektar korisnih neprehrambenih proizvoda, poput kućanskih potrepština, tekstila, igračaka za djecu i “uradi sam” pomagala zbog kojih ćete osim kvalitetnih proizvoda, provesti i kvalitetno zajedničko vrijeme u obiteljskom projektu.
Grupa Eurospin primjenjuje strogu politiku odabira dobavljača, prema kojoj se izabiru samo oni koji nude garanciju izvornosti, svježine i kontinuirane kvalitete što se osigurava primjenom strogih propisa te utvrđenih procedura samokontrole.
Pametna je kupnja i održiva
|
Vrhunska izvrsnost
Eurospin Hrvatska u 2022. godini postao je član međunarodnog Customer’s Friend kluba kao nositelj zlatne medalje “jer mi cijenimo svoje kupce” i statusa “vrhunska izvrsnost”. Prestižno priznanje dodjeljuje međunarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association, sa sjedištem u Švicarskoj, tvrtkama koje su posvećene izvrsnosti i predanom odnosu s klijentima, zaposlenicima i poslovnim partnerima.
Zadovoljili su time zahtjevne kriterije ocjenjivanja četiri temeljna stupa poslovanja: reputacije, komunikacije, korisničkog iskustva i povjerenja. Reputacija obuhvaća odnos s kupcima, zaposlenicima i poslovnim partnerima, korisničku podršku, inovaciju, financijsku stabilnost, kvalitetu menadžmenta, proizvoda i usluge na tržištu, konkurentnost i društvena odgovornost.
__
Sadržaj nastao u suradnji s partnerom Eurospin.