SS24

Pariški tjedan mode: vizualni švedski stol Louisa Vuittona i održiva tržnica Stelle McCartney

Lucija Sučić

Foto: Reuters

Foto: Reuters

Imerzija boja, održivosti i visoke mode

Pariški tjedan mode nije niti ove sezone prošao bez jednih od nositelja suvremenih trendova – modnih kuća Louis Vuitton i Stelle McCartney.


Dok je kreativni direktor Vuittona Nicolas Ghesquière od najpoznatije pariške ulice Champs-Elysées stvorio pravu ekstravagancu, McCartney je od svoje piste napravila pravu malu održivu oazu.


Neporeciva imerzija Louisa Vuittona


Za modnu kuću Louis Vuitton Nicolas Ghesquière je stvorio impresivnu i naoko veoma imerzivnu narančastu scenu koja je mnoge asocirala na vrstu modernog staklenika (ironično?).


U kolekciju je ukomponirao čitav spektar odvažnih i veselih boja koje je suprotstavio s linearnim dezenima, a među komadima su se mogle naći i bomber jakne, korzeti, pomalo vilinske suknje ali i asimetični dizajni koji su definitivno provocirali poglede. Jednom riječju, vizualni modni švedski stol.


U svoj toj jukstapoziciji stilova Ghesquière je još jednom opravdao svoju dizajnersku poziciju i svijetu pokazao vlastitu viziju i talent za spajanje onog naizgled nespojivog; živahnosti i suptilnosti; pretjeranosti i umjerenosti; utjecaja prošlosti i sadašnjosti.








Održiva modna tržnica Stelle McCartney


Stella McCartney je svoju reviju održala na Marché Saxe-Breteuil, nedaleko od Eiffelovog tornja i pretvorila ga u ‘održivu modnu tržnicu’.


“To je samo duh mladosti i života”, rekla je McCartney nakon revije, piše WWD.


U ovosezonske dizajne dizajnerica je utkala, uz taman pogođenu dozu nostalgije, modne utjecaje sedamdesetih, ali i vlastiti doživljaj fuzije muževnog i ženstvenog stila.


‘Održivo’ u njenoj reviji nije bila samo jedna od ‘ključnih riječi’, jer je 95% materijala za kreacije bilo etički pribavljeno, a revoluciju je po prvi puta ikada donijela na pariške piste i sa tkaninom od morske trave!


Nakon revije održala prava tržnica sa štandovima na kojima su se između ostaloga mogli naći stari McCartneyini dizajni koje je kurirala Heidi Bivens, kostimografkinja “Euphorie”.


Eklektično, šik, moderno i održivo bili su motivi dizajneričine kolekcije za nadolazeću sezonu.