Četvrta godina za redom

Ove subote na Krku održava se konferencija Island Business Women, okupit će snažne govornice

Life

Foto: Djelić prošlogodišnje atmosfere

Foto: Djelić prošlogodišnje atmosfere

Konferencija je idealna prilika za sve žene koje žele razvijati svoje poslovne vještine, proširiti mrežu poznanstava i inspirirati se pričama drugih uspješnih žena

Udruga Žene za Otok najavila je četvrtu po redu konferenciju Island Business Women koja će se održati 21. rujna s početkom u 17 sati u kinu Krk. Konferencija će okupiti poduzetnice   i poslovne žene s otoka i šire da bi razmijenile ideje, inspirirale jedna drugu te učile iz međusobnih iskustava.


Tema ovogodišnje konferencije, „Oj, budi svoj“, usmjerena je na važnost autentičnosti u poslovnom i privatnom životu. Sudionici će imati priliku poslušati panel raspravu s uspješnim lokalnim poslovnim ženama, među kojima su Renata Marević, Mateja Bogdanić i Barbara Turčić Gajzler, a moderirat će ih otočanka Sara Ivelja.


Uspješne poduzetnice s bogatim poslovnim iskustvom ispričat će svoje priče o specifičnosti života i rada na otoku, kako unose autentičnost u svoj rad i koje su im vrijednosti bitne u poslovanju.



Osnaživanje žena za preuzimanje inicijative


Poseban segment konferencije uključuje razgovore jedan na jedan.


Mirjana Hrga, poznata novinarka i reporterka, koja je tijekom svoje karijere izvještavala s nekih od najvažnijih svjetskih kriznih žarišta poput Bliskog istoka i Ukrajine te radila na prestižnim televizijskim kućama poput HRT-a, Nove TV i Al Jazeere Balkans, razgovarat će s Erminom Duraj.


Također, Alis Marić, vlasnica popularne stranice Čitaj knjigu, koja je postala prepoznatljivo ime u svijetu književnog marketinga i poduzetništva, podijelit će svoja iskustva i poslovne izazove, a razgovor će moderirati Gordana Gržetić.


Predsjednica udruge Žene za Otok i idejna začetnica ove konferencije, Jovana Čutul, izjavila je da joj je želja bila dovesti teme poput ženskog poduzetništva, osnaživanja i važnosti edukacije na otok.


“Postoje mnoge hrabre i sposobne žene kroz čije priče možemo rasti, inspirirati se te naučiti kako biti autentičan”, zaključuje.


Prema riječima organizatora, ciljevi ovogodišnje konferencije su:


Promicanje autentičnosti: poticati žene da budu vjerne sebi i svojim vrijednostima, kako u poslovnom, tako i u privatnom životu.
Umrežavanje: omogućiti ženama da se povežu s drugim poduzetnicama, dijele iskustva i stvaraju nove poslovne prilike.
Edukacija i inspiracija: pružiti edukativne i inspirativne sadržaje kroz predavanja, radionice i panele.
Osnaživanje: osnažiti žene da preuzmu inicijativu i vode s autentičnošću.