
FOTO: Unsplash
Zanimljiva poslovna ideja spasila je potencijalnu propast jednog japanskog sushi restorana
povezane vijesti
Pandemija koronavirusa utjecala je na razne poslove, a za opstanak se bore i brojni restorani diljem svijeta. Među njima je i sushi restoran Imazushi u Japanu koji je dobro promislio o svom poslovanju te uveo novitet zbog kojeg mu je posao doslovno doživio preporod.
Masanori Sugiura se ubraja u treću generaciju 60 godina starog sushi restorana u gradu Anjo. U svojim 20-im godinama je počeo ići u teretanu. Tada je bilo nezamislivo da će mu hobi podizanja utega spasiti obiteljski biznis.
Poput velikog broja restorana diljem svijeta i oni su morali zatvoriti svoja vrata te kasnije raditi pod posebnim uvjetima. U mjesecima od travnja do lipnja, kada je dotični restoran zarađivao prosječno oko 940.000 dolara, u doba pandemije pao je na 94.000 dolara.
Došlo je to otpuštanja zaposlenika – dok je nekoć u sushi restoranu radilo 50 zaposlenika, zbog korone ih je ostalo tek pet.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Sugiura je premišljamo i premišljao kako opstati te smislio zanimljivu ideju koja je, vjerojatno, u početku izazvala kontradiktorne reakcije. Spojio je svoj hobi bildanja mišića te je rođena ideja takozvane “macho dostave”.
Kako su teretane tijekom pandemije također bile zatvorene, uposlio je svoje prijatelje koji su htjeli zaraditi na brzinu. Mišićavi Japanci počeli su dostavljati sushi, a posao je počeo zbog toga rasti. Mjesečno zaradi 14.000 dolara samo kroz ovu uslugu.
Kupcima na prag ne stiže samo dobar sushi nego i mišićavi muškarac koji će rado skinuti svoj sako i majicu i prezentirati svoj nabildani torzo.