FOTO: iStock
Koronavirus je utjecao na porast prodaje jednog posebno proizvoda.
povezane vijesti
Zadnjih 12 mjeseci se naš život poprilično promijenio, a s njim i naše beauty navike. Dok smo se nekoć šminkali svaki dan i kupovali redovno make up proizvode, danas veliku pozornost pridajemo skin careu i manje koristimo puder, ruževe za usne i highlightere.
Prosinac je uvijek vrijeme kada često radimo rezime godine, slažemo razne top liste i uspoređujemo brojke. Kako Freundin prenosi IKW je usporedio brojke i pokazao kako je korona poprilično utjecala na prodajni segment beauty industrije. Jedan proizvod je bez konkurencije vodeći pobjednik kada su najtraženiji i najprodavaniji proizvodi 2020. u pitanju.
S porastom od čak 77% ove godine sapun je doživio svoj ogromni comeback. To je proizvod koji se najviše tražio i najviše kupovao. Definitivno su apeli za redovitim i ispravnim pranjem ruku polučili uspjeh. Također smo više vremena ove godine proveli tuširajući se i koristeći kreme za ruke, a stručnjaci ističu kako je jedan razlog za to što veliki dio ljudi radi od doma te ima vremena ujutro ili tijekom dana uživati u kupanju.
Dok su bili više traženi higijenski proizvodi, dekorativna kozmetika i parfemi su ove godine doživjeli pad prodaje.