Foto: S. DRECHSLER
Biofood hrvatskim proizvođačima omogućuje izravnu prodaju njihovih proizvoda putem web-trgovine
povezane vijesti
OSIJEK – U sklopu projekta “Organic Route Croatia – Moldova”, uspostavljena je virtualna tržnica zdravih i prirodnih proizvoda “Biofood“, koja hrvatskim proizvođačima omogućuje izravnu prodaju njihovih proizvoda putem web-trgovine, izvijestili su u utorak iz osječke tvrtke “Tera Tehnopolis”.
Projekt “Organic Route Croatia – Moldova” vrijedan je više od 56 tisuća eura, a sufinaciran je sredstvima inicijative “EU4Business Europske unije”. Cilj mu je osnaživanje sektora ekološke poljoprivrede izgradnjom dugoročne suradnje te povećanjem trgovinske razmjene između hrvatskih i moldavskih ekoloških proizvođača, priopćeno je iz “Tera Tehnopolisa”.
Tvrtka “Tera Tehnopolis”, čiji su osnivači grad Osijek, Osječko-baranjska županija i osječko sveučilište, korisnik je projekta, a provodila ga je u suradnji s moldavskom neprofitnom udrugom za održivi razvoj “EcoVisio”.
U sklopu projekta održani su studijski posjeti hrvatskim i moldavskim ekološkim poljoprivrednim proizvođačima, poslovni sastanici ekoloških proizvođača te educiranje ekoloških proizvođača i poduzetničih potpornih institucija o zahtjevima ekološke certifikacije proizvoda u EU-u te internacionalizaciji poslovanja.
U tvrtki ističu kako se virtualnoj tržnici mogu priključiti proizvođači certificiranih ekoloških proizvoda, kao i oni koji se u svojoj proizvodnji vode načelima ekološkog uzgoja i dobrim poljoprivrednim praksama te tako ispitati mogućnosti digitalizacije svojeg poslovanja, povećati vidljivost svoje tvrtke ili obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva i proširiti se na nova tržišta.
Iako je provedba projekta “Organic Route Croatia – Moldova” službeno završena, virtualna tržnica “Biofood” se nastavlja razvijati u okviru “dRural projekta”, kojemu je cilj digitalizirati ruralna područja i učiniti ih dostupnima što široj populaciji ljudi, napominju u “Tera Tehnopolisu”.