Foto: iStock
Dominirao je brend Miu Miu koji je zauzeo prvo mjesto u tri od posljednja četiri tromjesečja
povezane vijesti
Da bi pronašli najpopularnije proizvode na svijetu, Lystova formula filtrira više od osam milijuna artikala prema količini spominjanja na društvenim mrežama uz pretraživanja, prikaze stranica, interakcije i prodaje u istoimenoj aplikaciji.
Lyst Index tromjesečna je ljestvica najpopularnijih modnih marki i proizvoda koju je sastavio Lyst, najveća modna shopping platforma na svijetu sa 200 milijuna kupaca godišnje.
Formula koja stoji iza Lyst indeksa uzima u obzir ponašanje njihovih kupaca, uključujući pretraživanja unutar i izvan platforme, preglede proizvoda i prodaju.
Da bi pratili toplinu brenda i proizvoda, u formulu su uključene statistike spominjanja na društvenim mrežama, aktivnosti i angažmana širom svijeta, tijekom razdoblja od tri mjeseca.
Moćni trojac
Godina 2024. bila je puna modnih promjena, a transformacija ljestvice najpopularnijih marki otkriva da modni kupci na mreži reagiraju na promjene. Dominirao je brend Miu Miu koji je zauzeo prvo mjesto u tri od posljednja četiri tromjesečja.
I Prada je ostala unutar Top 3 tijekom cijele godine, dok se Saint Laurent postojano penje na Top 5. U međuvremenu, ostatak tablice nastavlja se miješati dok obožavatelji mode ponovno procjenjuju vrijednost luksuznih marki i (ponovno) otkrivaju dostupnije marke i trendove.
Ovo tromjesečje bilježi dva nova sudionika, neke sezonske priče o uspjehu i neke dramatične skokove gore-dolje na ljestvici najpopularnijih marki.
Coach se penje za 10 mjesta i postaje 5. najpopularnija robna marka na svijetu, odražavajući izniman kvartal u svim ključnim pokazateljima indeksa, piše na stranicama aplikacije Lyst.
Coacheva strategija za generaciju Z
Dobro provedena strategija za autentično povezivanje s korisnicima generacije Z se isplatila, s potražnjom koja je porasla za nevjerojatnih 65 % u odnosu na tromjesečje i 332 % u odnosu na godinu. Konkurentni popusti tijekom vrhunske sezone rasprodaja omogućili su većem broju kupaca pristup vrućim Coach torbama i učinili Coach komade popularnim blagdanskim darovima.
Torba Coach Brooklyn najpopularniji je proizvod u ovom tromjesečju, s porastom od 46 % u pretraživanjima, dok se privjesak za torbu u obliku trešnje uključuje u pomamu generacije Z. Dodaci su u trendu jer kupci traže neobične privjeske, igle i šalove da bi izrazili svoju osobnost i ukrasili svoje torbe osobnim pečatom. Pretraživanje privjesaka za torbe na Lystu u ovom je kvartalu poraslo za 77 % .
Uggsice kao favorit
UGG, još jedan favorit generacije Z, vraća se na popis najpopularnijih brendova, brzo do desete pozicije. Dok UGG uvijek bilježi sezonski uspjeh, potražnja u ovom kvartalu je bez presedana – UGG pretraživanja porasla su za 358 % u posljednja tri mjeseca i 12 % više u odnosu na prošlu godinu.
Osim stalne nostalgične zahvalnosti za modu 2000-ih, kupci se osjećaju nadahnuti kreatorima koji predstavljaju nove načine stiliziranja čizama, spajajući “uggsice” uz hlače s širokim trapericama. Dok je ‘Mini UGG outfit inspo’ dominirao TikTokom, sveprisutne preplanule UGG Classic Ultra Mini Boots postale su drugi najpopularniji proizvod u ovom kvartalu.
Algoritmi se preklapaju u ljestvici najpopularnijih proizvoda, gdje podaci prikazuju komade koje podržavaju slavni uz pragmatičnije artikle za stvaranje “kapsule garderobe”. Nakon tihog luksuza, kupci još uvijek traže elegantan i čist dizajn u svim cjenovnim kategorijama.
The Row ostaje deveti najpopularniji brend u tromjesečju, dok COS, moderna minimalistička linija H&M Grupe, prvi put ulazi na popis najvrućih brendova. Potražnja za COS-om porasla je 16 % u ovom kvartalu, a njegov viralni džemper od kašmira peti je najpopularniji proizvod, piše na stranicama aplikacije Lyst.