Foto: Ilustracija, iStock
Da bi pratili popularnost brenda, istražuju statistike spominjanja na društvenim mrežama, aktivnosti i angažmana širom svijeta
povezane vijesti
Lyst Index kvartalno je rangiranje najpopularnijih modnih marki i proizvoda od strane istoimene kompanije za modnu tehnologiju i aplikacije za kupnju koju svake godine koristi više od 200 milijuna ljudi za pregledavanje, otkrivanje i kupnju artikala robnih marki i trgovina.
Formula koja stoji iza indeksa uzima u obzir ponašanje njihovih kupaca, uključujući pretraživanja na i izvan platforme, preglede proizvoda i prodaju.
Da bi pratili popularnost brenda i proizvoda, formula uključuje statistike spominjanja na društvenim mrežama, aktivnosti i angažmana širom svijeta, tijekom razdoblja od tri mjeseca.
Na trenutnom popisu najtraženijih modnih brendova, vrh je rezerviran za Loewe. Modna kuća lansirala je kolekciju Ibiza 2023 i stvorila jedinstvene outfite za svjetsku turu pjevačice Beyoncé naslova Renaissance.
Na drugom je mjestu Prada, a slijede Versace, Miu Miu i Bottega Veneta.
Na prethodnoj je ljestvici dominirala Balenciaga nošena kampanjom čija su zaštitna lica bili Kim Kardashian i Justin Bieber, a pratio ih je Gucci i Louis Vuitton koji je predstavio posljednju reviju Virgila Abloha.
Loewe je jedna od najstarijih luksuznih kuća, a pod vodstvom kreativnog direktora Jonathana Andersona, španjolski je brend doživio renesansu, popevši se za 13 mjesta u posljednjih 12 mjeseci i po prvi put zauzeo prvo mjesto.
U ovom kvartalu, pretraživanja za Loewe porasla su za 19 %. Majica bez rukava Anagram, uočena na Kylie Jenner, najpopularniji je proizvod ovog tromjesečja, a potraga za njihovim torbama-košarama ne jenjava.
Godinama nakon prvog izdanja – i unatoč sve većoj gužvi na tržištu – torba Loewe osigurala je status kultnog dodatka, a potražnja za izdanjima kolekcije Ibiza ponovno je porasla.
U ekonomiji pozornosti, s robnim markama koje se bore za relevantnost i prednost, Loeweova predanost izradi uspjela je zaokupiti maštu različitih skupina kupaca, potaknuvši naklonost robne marke što je poduprto rastućom potražnjom i prodajom proizvoda na internetu.