by Alex Dojčinović

Novi komadi brenda Lei Lou inspirirani su društvenim mrežama i doista su krasni

Life

Foto: Maja Kljaić

Foto: Maja Kljaić

Redizajnirani Lei Lou bestseller danas više nije tek bazičan komad, već dolazi u više dužina i krojeva

Svijet kakav je nekad bio, pomalo mističan i u prvoj brzini, sve je jasnije, postaje tek dio nekih lijepih, nostalgičnih uspomena, dok je ovaj danas više prilagođen generacijama koje život žive punim plućima i nemaju namjeru stati.


Upravo zato, nova Lei Lou kampanja inspirirana je društvenim mrežama i to ponajprije načinom na koji ih doživljavaju nove generacije milenijalaca, koji su im udahnuli novi život i pretvorili ih u platforme na kojima je predstavljanje modnog stila tek mali segment, dok su izražavanje stavova i osobnosti postali ono što ih izdvaja u masama.


Tu modernu Lei Lou djevojku pred objektivom Maje Kljaić savršeno je utjelovila Sara Biuk koja, kao prava modna kameleonka i newcomerica, može biti u isto vrijeme edgy i senzualna, baš kakvi su i komadi iz nove kolekcije.


Foto: Maja Kljaić


Redizajnirani Lei Lou bestseller


Veliki “comeback” na modnu scenu u posljednje su vrijeme doživjele uske, rastezljive haljine, a koje su oduvijek, od samih početaka prije gotovo dva desetljeća, bile zaštitni znak ove domaće modne kuće, a Aleksandra Dojčinović ih ovom kampanjom vraća na velika vrata, doduše ipak u nešto drugačijem stilu nego nekad.


Redizajnirani Lei Lou bestseller danas više nije tek bazičan komad, već dolazi u više dužina i krojeva, a često je razigran volumenom, draperijom ili prorezima kako bi pristajao baš svim generacijama.


Foto: Maja Kljaić


Printevi zamijenjeni monokromatikom


Ponavljanje u modi je zapravo trend koji su prihvatile gotovo sve vodeće svjetske modne kuće, a koji se odnosi ili na redizajn nekoć popularnih modela ili na nove kolekcije u kojima su printeve zamijenili monokromatikom, što olakšava toliko potrebno ponavljanje odjeće u ovom svijetu konzumerizma.


Na istom je tragu i ova Lei Lou kolekcija, a kampanja jasno pokazuje kako dobro ukrojenu jednobojnu haljinu možete ponavljati nebrojeno puta, mijenjajući tek detalje, poput divnog nakita s Aleksandrinim potpisom ili sunčanim naočalama iz njezine Optice La Vie.


Foto: Maja Kljaić


Kolekcija, koja je već dostupna na web shopu branda i u zagrebačkom Lei Lou butiku, prava je najava ljetne sezone kojoj se svi radujemo, a koja je u Lei Lou režiji uvijek posebno raskošna i zanimljiva, stoji u priopćenju.


_


Make up: Sonja Pašalić
Hair: Katica Topčić za Kevin Murphy
Foto: Maja Kljaić