Izabel Kovačić

Nova kolekcija brenda Izakova: ‘Želim da se svaka žena osjeća snažno, elegantno i beskompromisno svoja’

S.M.

Foto: Ian Morrison

Foto: Ian Morrison

Svaki komad nosi priču o modernoj ženi – neustrašivoj, svojoj, nepokolebljivoj

Izakova predstavlja Resort kolekciju koja slavi ženu koja ne pristaje na kompromise između sofisticiranosti i udobnosti, snage i nježnosti te klasičnog i modernog.


Kolekcija označava i novi smjer brenda, u kojem se strukturirani krojevi susreću s fluidnim linijama, a oversized forme istovremeno naglašavaju siluetu i daju slobodu pokreta. Ženstvenost u novom ruhu, nit je vodilja ove kolekcije.


Kolekcija je prvi put predstavljena prije godinu dana na ekskluzivnom snimanju u Los Angelesu, a za viziju i estetiku zaslužna je svjetski poznata stilistica Dani Michelle dok je fotografije snimio njezin suprug, renomirani fotograf Ian Morrison, stoji u priopćenju.


Lice kampanje bila je Victoria’s Secret manekenka Maryna Linchuk, a sada, nakon godine dana iščekivanja, kolekcija je napokon dostupna za kupnju.




“Ova kolekcija nije samo moda – ona je stav. Želim da se svaka žena koja odjene Izakova komad osjeća snažno, elegantno i beskompromisno svoja. Iako smo ostali vjerni minimalističkoj estetici, sada je u fokusu igra s formom – jer žena nije jednoznačna, ona se stalno razvija, raste i neustrašivo kroči naprijed”, kazala je Izabel Kovačić, osnivačica brenda.


Svaki komad u ovoj kolekciji pažljivo je osmišljen kako bi osnažio ženu u svim njezinim ulogama, a kolekcija se sastoji od kožne bomber jakne i pripadajuće suknje, svilene košulje i suknje, koje donose eleganciju s daškom odvažnosti, capri traper hlača i traper jakne te ženstvenog odijela u kojem se spajaju savršenstvo kroja i promišljenost detalja – fitted jakna s pomaknutim gumbima ističe struk i daje figuri dinamičnost, dok široke hlače pružaju osjećaj snage i suverenosti.


Svaki komad nosi priču o modernoj ženi – neustrašivoj, svojoj, nepokolebljivoj, a iz brenda poručuju da kolekcija nije samo modna priča već izraz identiteta brenda koji se razvija i transformira zajedno sa ženama koje ga nose.


“Snaga kroja, pažnja prema detaljima i promišljena estetika definiraju novu eru Izakova dizajna, gdje moda nije samo odjevni predmet, već način izražavanja“, zaključuju.