Foto: MATEJ JURČEVIĆ
U skladu s temom su i fotografije kampanje koje, inspirirane putujućim cirkusima 30-ih godina prošlog stoljeća
povezane vijesti
Cirkus je stigao u grad! Nova kampanja Borisa Pavlina, Le Cirque, kojom predstavlja eveningwear kolekciju couture haljina za 2023, razigrani je odmak u maštu i kadrove nekih minulih vremena.
U skladu s temom su i fotografije kampanje koje, inspirirane putujućim cirkusima 30-ih godina prošlog stoljeća, gledateljima pripovijedaju priču o bijegu iz stvarnosti u fantastični i blještavi svijet pozornice u kojem pobjeći iz vlastite svakodnevice u cirkus nikada nije bilo primamljivije.
Kako ističe dizajner, barem na tren, poput šarenih papirnatih konfeta koji trepere pod svjetlima reflektora, svatko može postati zvijezda.
Sama kolekcija zavodljiva je igra siluetama i teksturama večernjih haljina, svaka pričajući svoju priču, povezanih u jednu, fantastičnu predstavu. Meki svileni saten koji se prelijeva preko ženskog tijela poput druge kože bogato je izvezen minucioznim ručnim vezom.
U nježnim pastelnim bojama ružičaste, bež, srebrne i bijele naglasak je stavljen na kakvoću izrade i najsitnijeg detalja. Tisuće staklenih perlica, kristalića, svilenih latica ili peraca čine svaku haljinu malim svijetom za sebe.
Tradicionalne couture tehnike, koje u svijetu »fast fashiona« djeluju gotovo nestvarno, pretvaraju modele u unikate ručnog rada. Poput diva zlatnog doba Hollywooda, Carole Lombard, Katharine Hepburn ili Grete Garbo, žena koju zamišlja Pavlin je enigmatična, karizmatična i samopouzdana, bez potrebe da se trudi ili pokaže previše.
Fotografije potpisuje Matej Jurčević, za makeup je bila zadužena Sanja Agić, za kosu Maja Misirć za Monet, a model je Hana Matija.