Foto: Fabula
Ekipa je osmislila poster koji će po cijelom svijetu predstavljati plakat za predstavu Johna Malkovicha.
povezane vijesti
- Bugarska desnica protiv Shawa i Malkovicha. Sve neodoljivo podsjeća na svojedobne prosvjede ispred riječkog HNK-a
- Bugari uvrijeđeni predstavom Johna Malkovicha sabotirali sofijsku premijeru; evo što ih je zasmetalo
- John Malkovich u Istri: Nije propustio kultno mjesto gdje se rađala istarska gastronomija
Nakon što su prošle godine radili dizajn za najnoviju predstavu Johna Malkovicha, kad je u velikoj konkurenciji odabrano upravo rješenje riječkog dizajnerskog tima kao ono koje će kroz plakate predstavu “The Infamous Ramirez Hoffman” pratiti po cijelom svijetu, riječka Fabula ponovo dobiva priznanja za svoj rad.
Uz dizajn za plakat Malkovicheve predstave, u finalu međunarodnih nagrada za grafički dizajn Zagreb Design Weeka, uz bok najboljih hrvatskih agencija, još su dva Fabulina rješenja.
O uspjehu riječke agencije, porazgovarali smo s timom koji stoji iza dizajna.
Odabrao Malkovich
Kako je došlo do toga da dostavite svoj rad Johnu Malkovichu odnosno njegovom timu?
“Swiss GART, Global Art management zastupa Malkovicha za spomenutu predstavu te su nas oni angažirali za dizajn glavnog vizuala predstave.
Nije bilo drugih dionika tako da iznenađenja nije bilo, ali ono što nam je zanimljivo da je između poslana tri prijedloga dizajna birao isključivo Malkovich i nije imao niti jednu izmjenu.
S obzirom na to da je ova predstava Malkovichu važna ne samo iz karijerne perspektive, već i iz perspektive privatnog života, bilo nam je posebno drago što su rješenja prošla ‘iz prve’.”
Što je bila inspiracija za naslovnicu plakata?
“Inspiracija dolazi od radnje, autora predstave, ali i prijateljstva koje spaja Malkovicha i autora. To je ljepota dizajna, omogućuje slobodnu interpretaciju snažnih motiva.
Ponekad je za inspiraciju važna cjelovita priča, a ponekad je dovoljna samo jedna snažna riječ u briefu da oblikuje čitav dizajn.”
Znamo da u vašem timu radi jedanaest mladih kreativaca. Kako su se dogovorili oko finalnog dizajna?
“Fabula djeluje kao full service marketing agency i od nas 11 samo su 2 dizajnera. Kao kreativni direktor, Marko Perožić ima zadnju riječ.”
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Projekti kao kruna
Uz ovaj, još vam se dva rada natječu u finalu. Jedan je vizualni identitet stomatološke ordinacije, a drugi biljna kupka za bebu. Možete li nam reći više o njima?
“Oba projekta su nam vrlo draga i stigla su kao kruna prijašnjih suradnji. Baby Bear, biljna kupka za bebe, brand je kojeg smo odlučili upakirati u zaigrane nijanse s dojmom najljepših dječjih emocija.
Uvijek je zadovoljstvo raditi projekte za proizvode koji u suštini donose nešto drugačije na tržište.
Ova kupka izrađena je kao mješavina 6 cvjetova, jednog lista i jednog ploda – s idejom da je toliko sigurna da ju beba može i popiti bez posljedica.
Sam naming, odnosno odabir imena omogućio nam je i igru riječima u ključnim porukama brenda, a medvjeđi lik u logotipu zaokružuje čitavi branding.
Maxilla, Dental & Aesthetics Atelier, s druge strane, hrabar je i drugačiji dentalni branding koji se već na prvi pogled odmiče od uobičajenih zubarski vizualnih i verbalnih identiteta.
Inspirirano snagom i izdrživošću pacijenata te jednim od najstarijih vizuala koje vezujemo uz stomatološke usluge, rješenje ovog projekta brandu daje dozu elegancije, tradicije i povjerenja.”
Koliko je vremena i truda uloženo u dizajne i koji bi izdvojili kao najizazovniji?
“Za svaki se naš projekt, ovisno o kompleksnosti, unaprijed definira potrebno vrijeme izrade te u njemu sudjeluje više kreativaca.
U suštini, najviše vremena odlazi na istraživanje branše, tržišta te formiranje distinktivne priče u pozadini branda. Kada je priča formirana, dizajn stiže kao ‘šlag na tortu’, vizualizirajući jasnu ideju.
Svaki od ova tri dizajna bio je jednako kompleksan i izazovan tijekom izrade i drago nam je da su kao takvi i prepoznati.”
Koliko je dizajna završilo “u smeću” dok se niste odlučili za ove pobjedničke?
“Metodologijom rada koju koristimo i iskustvom koje imamo sprečavamo dizajn u ‘smeću’, ali od ideje do skice i konačnog rješenja ponekad mogu proći tjedni i tjedni, a nekad kad ‘sjedne’ može biti gotov i prije roka.”
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.