Štorija od mašte

Moje More unikatan je brend dvaju sestara odraslih na moru i s morem

Lucija Sučić

Foto: Dalibora Bjelić

Foto: Dalibora Bjelić

Razgovarali smo s Irom Barbarić, 'polovicom' Moje More Studia, ne bismo li još dublje zaronili u ovu posebnu priču

Ovaj tekst naprosto je nemoguće ne započeti morskim asocijacijama!


Naime, surfajući Instagramom zapljusnuo nas je kreativni val Mojeg Mora koji nas je osvježio unikatnošću i posebnošću, no prije svega daškom jednostavne maštovitosti.


Drugim, malo manje poetskim riječima, predstavljamo vam unikatan hrvatski brend Moje More, koji u svojoj ponudi nudi raznolik izbor originalnih proizvoda poput ručnika za plažu, posteljine, kuhinjskih krpa, jastučnica keramike, a za čiji je jedinstven dizajn inspiracija upravo – more.


Neodoljivi dezeni i pažljivo dizajnirani komadi izvedeni na način koji definitivno nemamo prilike viđati svaki dan razlog su zbog kojeg smo, nećemo lagati, doista puno vremena proveli uživajući u prelistavanju njihovog online kataloga i Instagram feeda. Kako bismo naše oduševljenje prenijeli dalje, razgovarali smo s Irom Barbarić, ‘polovicom’ Moje More Studia, ne bismo li još dublje zaronili u ovu nadasve posebnu priču.


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Moje More (@mojemore_studio)



Kad se sestre slože


Ira je Kostrenjanka sa zagrebačkom adresom, te nam je otkrila kako Moje More čine ona i sestra Rina. “Ja sam zadužena za managament, brending i produkciju dok je Rina, priznata grafička dizajnerica i ilustratorica, zadužena za vizualni dio brenda”, ispričala nam je.


Početak našeg intervjua obilježilo je već tradicionalno pitanje, odnosno naše zanimanje za sam nastanak priče s brendom, na što nam je Ira otkrila kako je sve započelo za vrijeme prvog lockdowna.


“Tada sam u jednom potezu tintom, poput mantre, na papirima raznih formata ispisivala frazu Moje More. Inače, Moje More je ime serije radova s kojom se moja sestra Rina Barbarić predstavila 2021. godine sa vrlo uspješnom samostalnom izložbom u galeriji 36 Mountainsu Zagrebu.


Izložba je bila jako dobro prihvaćena i doživjela je veliki uspjeh, a to Moje More je ostalo s nama što je i logično jer smo rođene i odrasle u Kostreni, na moru i sa morem“, ispričala nam je, čime smo doznali i kako je nastao naziv njihovog kreativnog studia.


Pronašavši se na temi studia, doznali smo i za istoimenu galeriju, odnosno concept store u Rovinju, te smo jedva čekali čuti nastavak priče!


“S obzirom da sam nekoliko godina u umjetničkim vodama te da sam organizirala mala umjetnička okupljanja, jedna od najvećih želja koje sam imala bila je ta da otvorim vlastitu galeriju i prostor za umjetnost. To sam i napravila prošle godine, uz poticaj sestre i roditelja. Tako je u Rovinju otvorena Galerija/Concept Store Moje More.


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Moje More (@mojemore_studio)



Galerija/Concept Store Moje More osmišljen je kao jedinstveni prostor koji je uz vlastiti brend na jednom mjestu okupljao radove i proizvode žena koje žive od mora, sa morem i uz more. Želja nam je bila stvoriti platformu kojom bi omogućile veću vidljivost umjetnica i poduzetnica sa ovog djela Mediterana te maknuti fokus sa centralizacije“, kazala nam je.


Sestre su, suočivši se sa situacijom da je cijela priča sa brendom krenula u jednom drugom neočekivanom smjeru, odlučile da će, barem za sada, zatvoriti galeriju i oformiti se kao studio što im je, kako nam je ispričala Ira, omogućilo veću fleksibilnost poslovanja, fokus na brend te ostvarivanje suradnji.


Pitali smo i što je prvo nastalo u kreativnoj radionici Moje More, a to su bili reprodukcije (odnosno printevi) Rininih rukom ispisanih i pomalo ‘mantrajućih’ mojemore radova, uz koje su, kako nam je Ira ispričala, nastali prepoznatljivi uzorci koji su u stvari apstraktno viđenje morskog okoliša i njegove boje.


Nakon nekog vremena, kazala je Ira, radovi su se prebacili u digitalni oblik od kojega su nastali proizvodi koje se mogu naći i vidjeti na njihovom webshopu.


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Moje More (@mojemore_studio)



Svaki dan nova dinamika i tempo


Kako izgleda jedan prosječan dan “na poslu”, pitali smo, na što je Ira pružila diplomatski odgovor kako je to podosta ovisno o samom danu i obavezama. Pretpostavljamo da je tako u svijetu kreativaca, gdje obično ne postoji prosječan i uobičajen radni dan…


“Otkada nemamo dućan nisam više obavezana biti na jednom mjestu i imati radno vrijeme jer smo cijeli posao prodaje brenda prebacile na webshop, ali od početka djelovanja veliku važnost pridodajemo dizajnerskim sajmovima, pop-upovima koje organiziramo te pojavljivanjima na festivalima i raznim događanjima.


Tu je i naravno redovita komunikacija sa našim suradnicima, partnerima te klijentima, vođenje i briga oko društvenih mreža, webshopa, prodaja i slanje proizvoda krajnjim kupcima, organizacija i sudjelovanje u organizaciji događanja itd… Svaki dan donosi novu dinamiku i tempo. Ustvari, često ni sama ne mogu planirati kako će mi se dan odvijati jer uvijek nešto ‘uleti'”, govori Ira.


Zanimalo nas je koliko je vremena u prosjeku potrebno za izradu jednog ‘morskog’ proizvoda.


“Ako govorimo o keramici, to može potrajati do čak i dva tjedna jer to u konačnici ovisi o količini i tomu što se radi – ali naravno, najviše o mami, koja ovdje diktira tempo jer radi sama, ručno i u malim ograničenim količinama, stoga se ni jedna šalica, zdjela, tanjur, lampa ili vaza ne mogu naći u dva ista ili slična primjera.


Što se tiče tekstila, radi se o također oko dva tjedna; od slanja narudžbe za izradu određenog proizvoda do kada se taj isti proizvod ne nađe u našim rukama. Ručnici su uvijek ‘problem’ i na njih se najviše čeka na izradu zbog dobavljača”, otkriva.


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Moje More (@mojemore_studio)



Iako nam se za dvije Primorke suvišnim činilo pitanje otkuda crpe inspiraciju za svoje radove, svejedno smo ga odlučili postaviti, što nam je jako drago, jer smo dobili presladak odgovor!


“Inspiracija je Rina!” kazala je Ira, te nastavila:


“Sve što se tiče vizuala, Rina je ta koja crpi inspiraciju iz okoline koja ju okružuje, momenata koje proživi, ali i ljudi. Naravno, inspiracija su i razgovori sa suradnicima i klijentima“, nadodala je.


Dok Rina u Mojem Moru drži kreativne konce, Ira je ta koja odrađuje ništa manje važan posao.


“Ja sam ta koja se brine da proizvodi izađu na tržište, istražujem isto, te komuniciram sa kupcima i mogućim suradnicima. Idem na festivale, sajmove, organiziram pop-upove…


Ustvari, najdraži dio posla mi je taj gdje sudjelujem u organizaciji određenih događanja, okupljam umjetnike u želji da se za njih čuje i da budu viđeni. Tako mi je s Moje More.


Uživam kada mogu ispričati i prenijeti tu emociju i poruku cijelog koncepta brenda te sam najsretnija sam kada vidim da ljudi reagiraju, shvaćaju i stvaraju svoj odnos sa brendom i emocijom iza ‘našeg mora’. To mi je jedna od najvećih nagrada; da ono što je izašlo iz Rine i njene umjetnosti ima utjecaj na ljude“, ispričala nam je Ira.


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Moje More (@mojemore_studio)



Hit su ručnici i mamina keramika


Tko su najčešći klijenti, pitali smo, na što smo dobili odgovor da se najčešće radi o mladim urbanim ljudima, no to svakako ne čini pravilo.


Ira nam je također otkrila da su ručnici apsolutni hit, ali isto tako omiljena je i mamina keramika, koja se može nabaviti samo na sajmovima i pop-upovima te u jednom malom Coffee Shopu u Rovinju s kojim su sestre napravile ekskluzivnu suradnju te kreirale liniju šalica.


U ispijanju kavice iz Moje More šalica može se uživati i u Luta Coffee Shopu u Zagrebu, a Ira je s nama podijelila da su posebno ponosne što ove godine surađuju sa Hook and Cook Festivalom gdje su zadužene za čitav vizualni identitet festivala, kao i njihov merch.


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Moje More (@mojemore_studio)



“Također radimo na merchu Velvet Festival, a isto tako, jako sam sretna jer ove godine sudjelujemo u kvartovskim šetnjama i događanjima koju organizira Urbani Separe.


Svaki mjesec jedan kvart u gradu Rijeci organizira druženja kako bi oživio svoj kvart, potaknuo pitanja i susjede na suradnju kako bi njihov kvart i grad učinili boljim mjestom za život. Tu se Moje More pojavljuje kao organizator malog okupljanja lokalnih umjetnika/ca unutar samog projekta gdje se mogu predstaviti sa svojim radom s ciljem pokazivanja kakve umjetnike i poduzetnike ovaj grad ima”, ispričala nam je.


Od ostalih mjesta, divni proizvodi Mojeg Mora mogu se pronaći i u Jelsi na otoku Hvaru, u prostoru concept kafića, galerije i dućana Monade, a dobra je vijest za sve Riječane i one koji se nađu u prolazu Gradom koji teče da se unikatni ručnici Mojeg Mora mogu pronaći u Croatia In a Box.


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Moje More (@mojemore_studio)



Za kraj, upitali smo Iru o planovima za budućnost, na što nam je odgovorila:


“Planovi su nam da se proširimo i povežemo sa dizajnerima interijera i arhitektima, drugim konceptualnim dućanima te dućanima za uređenje interijera. Ideja je nastaviti njegovati ove suradnje i prijateljstva koje smo stvorile.


Uskoro na tržište izbacujemo i hlačice te još neke nove artikle tako da nas pratite jer svašta nešto pripremamo i planiramo”.


“Najvažnije je da u cijelom ovom procesu uživamo, zabavljamo se i rastemo“, zaključila je Ira, a mi im želimo svu sreću i mnogo inspiracije za nadolazeće nove proizvode!