FOTO: Matea Smolčić Senčar
Kampanja koja priziva ponovnu lakoću življenja
povezane vijesti
Ove godine, ljeto kuca na vrata nekako brže. Možda zato što nas je proljeće na neki način, preskočilo. Topliji dani su pred nama, a oni prizivaju ležernost, materijale koji dišu, i jednostavnost. Prestaje slojevito oblačenje, a napokon kreće i svojevrsna lakoća življenja. Polako se počinju planirati godišnji odmori i putovanja, ono čega su svi itekako željni.
Falkensteiner Resort Punta Skala, odnosno bajkoviti okoliš hotela Iadera, poslužio je kao savršena kulisa za novu kampanju brenda DeLight. Svojim prekrasnim eksterijerom i gotovo opipljivom mirnoćom, potpuno je zaokružio ljetnu temu, koja se provlači cijelom kolekcijom, a čije je zaštitno lice bezvremenski lijepa – Lejla Filipović.
Različitost ove kolekcije, u odnosu na prethodne, je u tome što njome prevladavaju haljine. Brend inače prepoznat na tržištu po svojim vrhunskim odijelima i krojevima, ovoga puta jednako uspješno u fokus stavlja haljine.
Idealne za posao, sastanak, šetnju gradom ili rivom, za proslavu rođendana ili gostovanje na svadbi, savršeno odgovaraju svim prilikama. Luksuzne prirodne tkanine, u vidu svilenih haljina sa svilenom podstavom, prevladavaju kolekcijom. Cvjetni i boho printevi, bijela boja, pamuk, svila, posvećenost detaljima, preciznost i iznimna točnost krojeva, stavljaju ovu kolekciju na listu želja mnogih pripadnica nježnijeg spola.
„Volim stvarati modu za stvarne žene, klasičnu ali opet s pomakom. Naši komadi se mogu nositi godinama, i taj koncept njegujemo i upravo zato fokus stavljamo na najkvalitetnije materijale i bezvremenske krojeve, koji se lako prilagode svakoj građi tijela i većim konfekcijskim veličinama.
Naše klijentice su ozbiljne žene koje cijene kvalitetu tkanine i umijeće izrade, jer sve radimo na način na koji se to radilo u nekim minulim desetljećima u kojima su te karakteristike bile standard, a sada postale luksuz koji se može rijetko pronaći i kod najprestižnijih svjetskih brendova“, dodaje Ivan Friščić, stilist, dizajner i vlasnik brenda.
Izrada po mjeri, definitivno je jedna od vrlina koja ovaj 100% hrvatski brend čini posebnim, a uz slow fashion koncept, kolekcije su limitirane i samim time, u dućanu ćete naići na uvijek nove kreacije. Svaki šav, svako dugme, svaki materijal i kroj, svemu je posvećena izuzetna pažnja i preciznost i već godinama, to su stvari koje ne prolaze nezamijećeno. Vječna jednostavnost i elegancija koja osvaja na prvu, pronašla je put do mnogih zadovoljnih klijentica, koje već u ovo vrijeme naručuju kapute za nadolazeću jesen i zimu.
Fotografije ljetne kampanje potpisuje Matea Smolčić Senčar, obradu Marija Matijašec, a video produkciju Dino Senčar (Ratio video produkcija). Za kreativno vodstvo zaslužan je Davide Rossetti, dok se Petra Sever pobrinula za make up, a Ivica Palinić za frizure (Kosa by Ali).
Vlaška 6 u Zagrebu, adresa je na kojoj vas očekuju ljetni noviteti uz stalnu ponudu vrhunskih odijela s hrvatskih potpisom.