FOTO: IG@thebonbonwhimsclub
Brend koji tako dobro prodaje nostalgiju
Tko je odrastao u modno veoma šarenom i često diskutabilnom periodu tijekom ranih 2000-ih sigurno je imao barem par komada velikog, šarenog i upečatljivog plastičnog prstenja. Što je prsten bio veći i nepraktičniji, to je bio bolji. S ostalim modnim ludorijama tog doba nestalo je i prstenje.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
No, 2021. odlučila je vratiti mnogobrojne modne trendove iz dotične ere. Pojedine povratke nikako ne možemo prožvakati, dok nam se drugi i ne čine tako modno kriminalni.
U bespućima društvenih mreža za oko nam je zapeo jedan brend nakita naziva BonBon Whims koji doslovno predstavlja povratak u modnu prošlost.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Iza brenda se krije mlada dizajnerica Clare Ngai koja je za PopSugar izjavila kako svojim nakitom želi prenijeti dobre vibracije i pozitivnu energiju. BonBon Whims je prije svega šaren, zabavan, razigran i upečatljiv.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Oduvijek je obožavala izrađivati nakit, što je prije svega bio njen hobi. Za vrijeme pandemije koronavirusa je poput većine radila od doma te svom hobiju posvetila malo više.
I, onda se dogodilo! Poznata Kylie Jenner je nosila njen nakit i svi su počeli pričati o BonBon Whims prstenju.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Cosmopolitan je brendu dodijelio i nagradu za najbolji brend nakita u 2021., objašnjavajući kako on prodaje nostalgiju te nas podsjeća na nakit kojeg smo tako pomno skrivali u svojoj dječjoj školskoj kutijici.