FOTO: Pexels
Muška majica je postala toliki hit da se na komentare oglasio i Asos
povezane vijesti
Online trgovina Asos često nas zna iznenaditi svojim, pa slobodno možemo reći, neobičnim i neočekivanim komadima za koje nismo nimalo sigurno tko bi ih nosio.
U svom dizajnu često idu u krajnosti zbog čega rado postanu tema na društvenim mrežama. No, gle, ne postoji loša reklama. Ili?
Kako piše Mirror na Twitteru je osvanula objava korisnika @Harrisonjbrock koji je podijelilo fotku s Asosa na kojoj se vidi snižena muška majica čija nova cijeni iznosi 9 funti. Nije problem u cijeni nego u dizajnu majice.
Na reklami za majicu stoji “Mali dio tebe? I mislili smo…” uz tri pljeska, na što se dotični korisnik Twittera dobro nasmijao i samo komentirao “kako ne može dovoljno naglasiti koliko to NIJE dio njega”.
U kratkom roku je tweet dobio preko 54,000 lajkova i čak 2,200 retweetova, a javio se i Asos koji je napisao da je u pitanju “rupa na tržištu”, nasmijavši se na vlastiti način.
ASOS I really cannot stress enough how much this is NOT a bit of me pic.twitter.com/Qm0YyZbLWR
— Pete Burns’ Confiscated Coat (@harrisonjbrock) September 26, 2020
Uslijedili su mnogobrojni komentari na dotičnu mušku majicu, a jedna šala i usporedba je smješnija od one druge. No, što je Asos mogao očekivati kada je prezentirao i oglašavao mušku majicu koja ima dvije velike rupe pozicionirane oko struka.
Nekim korisnicima se dizajn i svidio te su napisali da to može biti i seksi ako muškarac na dotičnim mjestima ima tetovaže.
Svidjela vam se majica ili ne, u kratkom roku je postala viralni hit, a sami brend je prihvatio igru. To zovemo dobar marketinški potez.