Foto: John Pavlish
O njima je pisao Kafka, skladao Phillip Glass, Ovidije je pjevao, a Sovilj kreira nakit koji će vas podsjećati na nužnost zaokreta
povezane vijesti
- Na području Kastva provalili u tri obiteljske kuće te u radionicu u obiteljskoj kući na području Pehlina
- Upoznajte kreativku iza šarenih Trantinchica: ‘One su za velike ljude koji ne prihvaćaju život u društvenim okvirima’
- Na području Rijeke u 16 navrata provalili u stanove pa krali nakit, novac i druge predmete. Šteta najmanje 97 tisuća eura
Jeste li ikada promijenili svoj stav? Kada, zbog koga ili čega?
Neka nakit to napravi za vas.
Ovaj put uz pomoć:morskih bisera – Southsea bisera, Tahiti crnih i zlatnih bisera kao i slatkovodnih bisera. Dvije su linije unutar kolekcije, naime: jedna uključuje samo plemenite kovine i bisere, dok druga uključuje plemenite kovine, bisere, smolu i emajl. Ukratko: Nenad Sovilj predstavlja novu kolekciju Metamorphosis
Promijenite uvjerenje i simptomi u vašemu životu će se promijeniti. Poništite uvjerenja koja su vas kočila i problemi koji su stvoreni iz tih uvjerenja će nestati.
Mi vjerujemo u transformacijsku moć, kako osjećaja u nama, tako i ´stvari´na nama. Vrijeme je promjena, pa jedino što možemo je da se i sami mijenjamo. Treba prihvatiti kaos, prigrliti ga, zavoljeti i ići dalje. Slažemo se? Nakit tu također igra svoju ulogu.
Vjerojatno najveći zaokret je to što je svoj dućan u Amruševoj preuredio i proširio ga, tako da je u istom prostor i radionica u kojoj stvara te je otvorio globalni online boutique na www.sovilj.com – Nenad Sovilj donosi novu kolekciju – konkretnog ali i simboličnog značenja – Metamorphosis.
O njima je pisao Kafka, skladao Phillip Glass, Ovidije je pjevao, a Sovilj kreira nakit koji će vas podsjećati na nužnost zaokreta, na nužnost daljnje potrage, na slobodu. A sloboda je opasna, kao što i nakit može biti. Treba ga znati nositi, kao, naime, i slobodu samu.
Kolekcija je to promjene, vjere u stalnu mijenu. Sada nakon petnaest godina postojanja luxury brenda Sovilj i četrdesete godine života u koju je naš dizajner zašao – vrijeme je prošireni smjer koji je zabavan, elegantan i naprosto – hrabar.
Fotografije kampanje: Mladen Šarić