FOTO: Cauliflower Field
Kao odgovor na trenutnu epidemiološku situaciju, hrvatska dizajnerica pokrenula novi modni brend
povezane vijesti
Svjetska, pa tako i hrvatska modna scena se zbog pandemije koronavirusa našla pred velikih izazovima. Više nije moguće raditi pod starim uvjetima i očekivati jednake rezultate, potrebno je promisliti o poslovanju i pokušati prilagoditi svoju modnu viziju novim izazovima.
Hrvatska dizajnerica Ana Maria Ricov, koja stoji iza poznatog brenda AMR, ovog je ljeta predstavila novi brend Cauliflower Fields, i svojim komadima uljepšala najbezbrižnije doba godine.
“Posljednjih nekoliko godina sam bila u čestim razmišljanjima kako bi trebala početi raditi jednostavniju i svakodnevniju odjeću koja će biti cjenovno dostupnija široj publici, a opet dovoljno drugačija da bi se mogla izdvojiti od mainstream ponude.
Trenutna situacija pandemije i drugačiji stil života u kojem je smanjen socijalni kontakt su me jednostavno ubrzali u konačnoj odluci stvaranja brenda za neformalne i svakodnevne prilike.
Kroz vrijeme u planu je proširiti ponudu i na tekstilne produkte za kuću”, objasnila nam je dizajnerica.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Cauliflower Fields će predstavljati jednostavnije kolekcije
Ističe kako je odugovlačila s ovim korakom jer joj se novi pristup dizajnu nikako nije uklapao u idejni koncept kolekcija koje nastaju pod njenim imenom Ana Maria Ricov.
“Željela sam da brend Ana Maria Ricov zadrži taj karakteristični twist i jak karakter u vizualnom smislu. Moje kolekcije oduvijek su bile izuzetno nosive i segment udobnosti i komfora mi je uvijek na prvome mjestu, ali estetski su vrlo upečatljive i takva roba ipak zahtijeva posebne prilike u kojima se može nositi, bilo da se radi o vjenčanjima, izložbama, koncertima ili sl.
S obzirom na to da trenutno živimo u razdoblju gdje su takva okupljanja svedena na minimum pa je i potražnja za posebnim i specifičnim komadom robe znatno smanjena, odlučila sam da je sada krajnje vrijeme da pokrenem tu ideju o jednostavnijim kolekcijama. ali u sasvim novom brendu – Cauliflower Fields.
Kolekcije za brend Ana Maria Ricov će i dalje biti prisutne, ali u nešto manjem opsegu nego do sada.”
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
U fokusu kolekcija je upečatljiv print
Već prvi komadi su ukazali u kojem smjeru novi brend ide. Kolekcije će se više bazirati na modnim dodacima, poput šešira, torbi i kupaćih kostima, ali će također biti prisutni i jednostavniji odjevni predmeti, koji su većinom namijenjeni za odmor, poput haljine za plažu.
Upravo aktualne haljine su oduševile modne zaljubljenice. One se uz odabir prikladnih modnih dodataka lako transformiraju od haljine za plažu u haljinu za odlazak na fancy večeru.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
“Cjelokupni idejni koncept leži na vizualno prepoznatljivim printevima. Posebno dizajnirani uzorci tkanina glavni su lajtmotiv i svaka kolekcija će biti bazirana na atraktivnim uzorcima koji su crtani rukom, a potom digitalno obrađeni.
S takvim pristupom pokrivam i ideju matching outfita, ali naravno svaki komad funkcionira i sam za sebe. Posljednjih nekoliko sezona sam u svojim standardnim Ana Maria Ricov kolekcijama eksperimentirala s vlastitim printom na tkaninu.
Osim što sam neizmjerno uživala u procesu dizajna tkanine također su se ideje pokazale vrlo uspješnima. Taj kreativni pristup želim nastaviti i kroz Cauliflower Fields brend gdje će apsolutno svaki komad biti u uzorku”, objasnila je Ana Maria Ricov.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
“Ako propadne modni biznis, uvijek možemo zasaditi polje karfiola!”
Nismo mogli, a da dizajnericu ne upitamo kako je došla na upečatljiv naziv brenda. Ona ističe kako je on stvoren posve spontano, kao svojevrsna reakcija na trenutno epidemiološko stanje.
“Priča ide ovako: za vrijeme lockdowna kroz brojne razgovore sa svojim dragim prijateljem, također modnim dizajnerom, i kroz svojevrsnu tadašnju zabrinutost za daljnji razvoj naših karijera, šalili smo se da ako nam propadnu biznisi, uvijek se možemo baciti na poljoprivredu i zasaditi polje karfiola.
Postojeći biznisi nam na sreću nisu propali, ali trenutna situacija ipak zahtijeva određenu prilagodbu tržištu te trenutnoj potražnji”, kroz smijeh za kraj objašnjava dizajnerica.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.