FOTO: Karmen Poznić
Ivana Mišerić u kampanji inspiriranoj talijanskim načinom života
povezane vijesti
- Kradljivci se provalama u domove na području Kastva i Velog Lošinja domogli novca, nakita i drugih dragocijenosti
- Dvije 23-godišnjakinje osumnjičene za provale u tri stana. Domogle se nakita vrijednog oko 16.500 eura
- Iz stana u Opatiji u vlasništvu 61-godišnje državljanke SAD-a otuđio nakit vrijedan oko 6.000 eura
Nova kolekcija domaćeg branda nakita Karat Jewelry donosi najljepše ogrlice, naušnice i prstenje za ovo ljeto. Ako ste u potrazi za statement ogrlicom, koja je i dalje ultimativni modni hit, ne trebate tražiti dalje… Kolekcijom dominiraju raskošne ogrlice i prekrasne naušnice, iako i za minimaliste ima nekoliko fantastičnih modela. Motiv sv. Benedikta prisutan je u kolekciji u obliku medaljona na ogrlicama i naušnicama te prstenju po uzoru na tradicionalni slavonski nakit s dukatima.
Kampanja snimana u bajkovitoj Istri, inspirirana je talijanskim načinom života te nosi znakovito ime – La Dolce Vita, a u glavnoj ulozi i ovoga puta našla se prekrasna Ivana Mišerić, kao zaštitno lice branda Karat Jewelry. Nova kolekcija svojim raskošnim komadima slavi život, ljubav, moment.
”Nakon ovog ludog vremena u kojem smo svi morali pomicati vlastite granice i rasti da bismo preživjeli, inspiracija za kolekciju mi je bila eksplozija sreće što smo živi i što smo tu. Ogrlice, naušnice, prstenje, narukvice (…), sve je bogatije nego ikada. Svaki komad isijava na svoj način. Više je više. Motiv sv. Benedikta prisutan je u kolekciji kao element nade, zaštite i vjere u bolje sutra. S ovom kolekcijom slavimo život i ženstvenost, La Dolce Vita. Ne želimo štedjeti na sebi jer nije nas ni život štedio. Okitite se žene moje, osjećat ćete se bolje.” – poručuje dizajnerica Rene Krasnić Velicki.
Cijela kolekcija dostupna je na web shopu Karat Jewelryja www.zlatarnicekarat.com te Instagram i Facebook profilu branda.