Foto: Šime Eškinja
Dizajnerica nam otkriva da kroz kolekciju dominiraju printevi na organdiju koji svojom formom dodatno naglašava fluidnost i volumen.
povezane vijesti
Poznati modni brend Hippy Garden dizajnerice Đurđice Vorkapić ekskluzivno za naš list otkriva detalje o najnovijoj kolekciji. Nove modne kreacije prati kampanja koja je snimljena u prostoru Hrvatskog glazbenog zavoda teško oštećenog u nedavnom potresu. Fotografije potpisuje Šime Eškinja, za make up je bila zadužena Sanja Agić.
O novoj kolekciji, nadahnuću, trenutačnoj situaciji i njezinom utjecaju na modnu scenu te uspješnom 20-godišnjem dizajnerskom stažu, više nam je otkrila Đurđica Vorkapić.
Otkrijte nam za početak – što donosi nova kolekcija Hippy Gardena?
– Optimizam, jednostavno! Cijela kolekcija je prožeta printevima na kojima smo dugo radili, svaki od njih ima neku svoju priču i svaki simbolizira jedan cvijet, miris, osjećaj sve ono što pobuđuje emociju.
Kako je tekao proces od ideje do realizacije? Je li koronavirus utjecao na njezino stvaranje?
– Već punih dvadeset godina stvaramo kolekcije dva puta godišnje, ponekad ubacujemo kroz godinu i mini kolekcije, tako da smo zapravo uvijek u stvaranju. Nikakve poveznice nema nastala situacija s našim stvaranjem jer kako zaustaviti stvaraoca da stvara kada mu je to u krvi? Uvijek napominjem – kolekcije koje ja stvaram dolaze iz moje nutrine, tako da vanjski utjecaj nema veza s time.
Koja je misao vodilja, ili zajednički nazivnik, cijele kolekcije?
– Optimizam i radost!
Kakve sve modele donosi?
– Prepoznatljiv potpis Hippy Gardena uvijek je prisutan kroz svaki komad kolekcije. Modeli su slobodnih linija, razigrani, neopterćeni zadanim formama, puni volumena i lepršavosti. Kroz kolekciju dominiraju printevi na organdiju koji svojom formom dodatno naglašava fluidnost i volumen.
Što vam je bila inspiracija ovog puta?
– Inspiraciju uvijek nalazim u sebi, u svome osjećaju. Inspiracija je optimizam kako god ga tko pojmio i osjećao. Mi smo ga izrazili ovom kolekcijom.
Koje ste materijale koristili?
– Organdi je ovoga puta nosioc cijele kolekcije, print na organdiju, međutim kroz kolekciju se proteže veliki broj svilenih komada koji se prekrasno nadopunjavaju s bazičnim materijalom.
Kome ste namijenili novu kolekciju?
– Ne namjenjujem nikome kolekcije, onoj osobi koja se prepozna u određenom komadu njoj je namijenjena. Ne opterećujem se time da za nekoga stvaram jer time samoj sebi stavljam neke okvire, a to je kod stvaraoca nepoznat pojam.
Primjećujete li s godinama da se krug obožavatelj(ic)a Hippy Gardena širi?
– Hippy Garden postoji punih dvadeset godina, imamo svoje vjerne kupce i definitivno veliki broj osoba koje potiču i vole Hippy Garden. S obzirom na broj godina koliko postojimo na tržištu, neskromno ću reći da smo zadovoljni svojim »krugom«.
Temu koronavirusa ne možemo preskočiti. Koje ste pozitivne, a koje negativne posljedice korone osjetili na vlastitoj (poslovnoj) koži?
– Poslovno smo se svi zatekli u nekom čudnom vakuumu, vjerujem da je svatko poslovno reagirao najbolje što je znao. Mi smo se uhvatili ukoštac s problemom, ponudili tržištu najtraženiji proizvod – platnene maske za lice i time zadržali cijeli kapacitet proizvodnje i opstali!
Nedavno ste izjavili da će nakon korone modna scena biti još kreativnija. Je li se to vama već dogodilo?
– Pa s obzirom na to da smo upravo izbacili novu kolekciju, odgovor je jednostavan.
Na modnoj ste sceni već dva desetljeća. Je li se u tom razdoblju promijenio vaš pogled na svijet kad je moda u pitanju?
– Moda je promjenjiva, moj pogled na svijet je iz dana u dan promjenjiv, kako sazrijevate i mijenjate se, bilo bi neproduktivno i tupo biti na jednom nivou, u istom razmišljanju i u istim formama, uistinu neproduktivno, ali to je prekompleksna tema koja traži dublji odgovor. Promijenilo se štošta pa tako i moj pogled na modu i modni svijet.
Što vam je glavni cilj u dizajnerskom smislu?
– Stvarati, bez ograničenja, ispitivati, biti slobodna u istraživanju novih izričaja, formi. Doslovno letjeti u kreativnom svemiru bez bilo kakve bojazni. Tako potičem i pobuđujem najbolje od sebe.
Imate li muzu, trenutnu, ili stalnu, koja vam služi kao nadahnuće kad vam nadahnuća nestane?
– Ne.
Kako ćete predstaviti novu kolekciju?
– Upravo je predstavljamo na ovaj način, uskoro slijedi i revija, ali još je malo prerano o tome.
Upravo sam vas to htjela pitati. Planirate li možda modnu reviju?
– Da, ali taj projekt će uključivati puno segmenata tako da je to za neku drugu novu modnu priču!