Optimizam!

Dizajnerica Đurđica Vorkapić iza popularnog brenda Hippy Garden, ekskluzivno nam je otkrila detalje o novoj kolekciji

Ivana Kocijan

Foto: Šime Eškinja

Foto: Šime Eškinja

Dizajnerica nam otkriva da kroz kolekciju dominiraju printevi na organdiju koji svojom formom dodatno naglašava fluidnost i volumen.

Poznati modni brend Hippy Garden dizajnerice Đurđice Vorkapić ekskluzivno za naš list otkriva detalje o najnovijoj kolekciji. Nove modne kreacije prati kampanja koja je snimljena u prostoru Hrvatskog glazbenog zavoda teško oštećenog u nedavnom potresu. Fotografije potpisuje Šime Eškinja, za make up je bila zadužena Sanja Agić.



O novoj kolekciji, nadahnuću, trenutačnoj situaciji i njezinom utjecaju na modnu scenu te uspješnom 20-godišnjem dizajnerskom stažu, više nam je otkrila Đurđica Vorkapić.


Otkrijte nam za početak – što donosi nova kolekcija Hippy Gardena?


– Optimizam, jednostavno! Cijela kolekcija je prožeta printevima na kojima smo dugo radili, svaki od njih ima neku svoju priču i svaki simbolizira jedan cvijet, miris, osjećaj sve ono što pobuđuje emociju.


Kako je tekao proces od ideje do realizacije? Je li koronavirus utjecao na njezino stvaranje?


– Već punih dvadeset godina stvaramo kolekcije dva puta godišnje, ponekad ubacujemo kroz godinu i mini kolekcije, tako da smo zapravo uvijek u stvaranju. Nikakve poveznice nema nastala situacija s našim stvaranjem jer kako zaustaviti stvaraoca da stvara kada mu je to u krvi? Uvijek napominjem – kolekcije koje ja stvaram dolaze iz moje nutrine, tako da vanjski utjecaj nema veza s time.


Koja je misao vodilja, ili zajednički nazivnik, cijele kolekcije?


– Optimizam i radost!


Foto: Šime Eškinja

Hippy Garden, Foto: Šime Eškinja


Kakve sve modele donosi?


– Prepoznatljiv potpis Hippy Gardena uvijek je prisutan kroz svaki komad kolekcije. Modeli su slobodnih linija, razigrani, neopterćeni zadanim formama, puni volumena i lepršavosti. Kroz kolekciju dominiraju printevi na organdiju koji svojom formom dodatno naglašava fluidnost i volumen.


Što vam je bila inspiracija ovog puta?


– Inspiraciju uvijek nalazim u sebi, u svome osjećaju. Inspiracija je optimizam kako god ga tko pojmio i osjećao. Mi smo ga izrazili ovom kolekcijom.


Koje ste materijale koristili?


– Organdi je ovoga puta nosioc cijele kolekcije, print na organdiju, međutim kroz kolekciju se proteže veliki broj svilenih komada koji se prekrasno nadopunjavaju s bazičnim materijalom.


Kome ste namijenili novu kolekciju?


– Ne namjenjujem nikome kolekcije, onoj osobi koja se prepozna u određenom komadu njoj je namijenjena. Ne opterećujem se time da za nekoga stvaram jer time samoj sebi stavljam neke okvire, a to je kod stvaraoca nepoznat pojam.


Hippy Garden, Foto: Šime Eškinja

Hippy Garden, Foto: Šime Eškinja


Primjećujete li s godinama da se krug obožavatelj(ic)a Hippy Gardena širi?


– Hippy Garden postoji punih dvadeset godina, imamo svoje vjerne kupce i definitivno veliki broj osoba koje potiču i vole Hippy Garden. S obzirom na broj godina koliko postojimo na tržištu, neskromno ću reći da smo zadovoljni svojim »krugom«.


Temu koronavirusa ne možemo preskočiti. Koje ste pozitivne, a koje negativne posljedice korone osjetili na vlastitoj (poslovnoj) koži?


– Poslovno smo se svi zatekli u nekom čudnom vakuumu, vjerujem da je svatko poslovno reagirao najbolje što je znao. Mi smo se uhvatili ukoštac s problemom, ponudili tržištu najtraženiji proizvod – platnene maske za lice i time zadržali cijeli kapacitet proizvodnje i opstali!


Nedavno ste izjavili da će nakon korone modna scena biti još kreativnija. Je li se to vama već dogodilo?


– Pa s obzirom na to da smo upravo izbacili novu kolekciju, odgovor je jednostavan.


Hippy Garden, Foto: Šime Eškinja

Hippy Garden, Foto: Šime Eškinja


Na modnoj ste sceni već dva desetljeća. Je li se u tom razdoblju promijenio vaš pogled na svijet kad je moda u pitanju?


– Moda je promjenjiva, moj pogled na svijet je iz dana u dan promjenjiv, kako sazrijevate i mijenjate se, bilo bi neproduktivno i tupo biti na jednom nivou, u istom razmišljanju i u istim formama, uistinu neproduktivno, ali to je prekompleksna tema koja traži dublji odgovor. Promijenilo se štošta pa tako i moj pogled na modu i modni svijet.


Što vam je glavni cilj u dizajnerskom smislu?


– Stvarati, bez ograničenja, ispitivati, biti slobodna u istraživanju novih izričaja, formi. Doslovno letjeti u kreativnom svemiru bez bilo kakve bojazni. Tako potičem i pobuđujem najbolje od sebe.


Hippy Garden, Foto: Šime Eškinja


Imate li muzu, trenutnu, ili stalnu, koja vam služi kao nadahnuće kad vam nadahnuća nestane?


– Ne.


Kako ćete predstaviti novu kolekciju?


– Upravo je predstavljamo na ovaj način, uskoro slijedi i revija, ali još je malo prerano o tome.


Upravo sam vas to htjela pitati. Planirate li možda modnu reviju?


– Da, ali taj projekt će uključivati puno segmenata tako da je to za neku drugu novu modnu priču!


Hippy Garden, Foto: Šime Eškinja

Hippy Garden, Foto: Šime Eškinja