ŠTORIJA OD MAŠTE

Magdalena Bešker je osmislila vrlo koristan planer: ‘Što više prakticiramo zahvalnost, to nam je život sretniji i ispunjeniji’

Sanda Milinković

Foto: Privatna arhiva

Foto: Privatna arhiva

Jedna velika sanjarka s poprilično dobrim organizacijskim sposobnostima, svjesna je važnosti planera, pa je sa svojim brendom Ulica snova već trinaest godina dio brojnih organizacijskih priča

Planeri su posljednjih godina postali apsolutni “must-have” za sve one koji vole biti (ili se barem trude biti!) organizirani i točni jer, znamo da je pametno isplaniran dan ujedno i jedan korak naprijed prema uspjehu.


Nekad su planeri bili obični rokovnici s važnim datumima i suhoparnim bijelim stranicama, a danas su jedan od detalja koji se može itekako personalizirati i učiniti osobnim, zbog čega se njegove stranice popunjavaju s posebnom željom i voljom.


Od običnih planera za upisivanje sastanaka i rođendana, sve su aktualniji i planeri zahvalnosti u kojima se bilježe sitnice koje zapravo, život čine velikim.


Jedna velika sanjarka s poprilično dobrim organizacijskim sposobnostima, svjesna je važnosti planera, pa je sa svojim brendom Ulica snova već trinaest godina dio brojnih organizacijskih priča.


Njezino je ime Magdalena Bešker, a u nastavku doznajte što ju je inspiriralo na pokretanje posla s planerima i – koji su modeli najpopularniji.



Ekološki prihvatljiv


Kada je krenula priča s brendom? Što vas je inspiriralo na pokretanje posla?


“Još kao djevojčica sanjala sam o vlastitom biznisu (odrastajući i gledajući oca kako vodi svoj privatni posao). Na fakultetu mi se pružila prilika da vodim evente jednoj velikoj hrvatskoj pivovari na razini cijele zemlje. Logično, prihvatila sam.


Nisam imala što izgubiti, samo naučiti. Tu se rodila ideja o planeru. Kako sam ja od papira i olovke, morala sam voditi evidenciju o svim eventima, plaćanjima, radnicima, satnicama, ugostiteljskim objektima, i samim time sam imala potrebu za nekim dobrim planerom. Kojeg na tržištu nije bilo. Tada sam shvatila da ja zasigurno nisam jedina koja ima potrebu za takvim proizvodom.


Paralelno uz organiziranje evenata radila sam na projektu izrade planera. Ja sam veliki esteta i htjela sam da takav bude i planer. Osim funkcionalnosti morao je biti ekološki prihvatljiv, od najkvalitetnijih materijala, veličine za svaku žensku torbicu, u puno boja i šlag na torti – personaliziran.


Tada na tržištu nitko nije radio personalizaciju na jedan komad jer prvi ‘Moj planer’ je nastao prije 13 godina. Danas to svi rade. ‘Moj planer’ je ugledao svjetlost dana i doživio tinejdžerske godine.


Kako ste smislili tako magičan naziv, Ulica snova?


Kako sam već navela, ja sam baš velika sanjarka koja pokušava realizirati svoje snove. Neki su realni a neki su malo manje realni i samim time neki su ostvarivi a neki baš i nisu. Tada sam imala u planu osim prvog proizvoda ‘Moj planer’ još nekoliko proizvoda. Naziv tvrtke i brenda je morao sadržavati riječ snovi jer to opisuje mene. A kad ću već imati puno proizvoda pa nek’ to bude cijela jedna lijepa Ulica snova.



Kreativne ideje iz potrebe


Što biste istaknuli kao najbolje trenutke?


Svaki put kada mi novi proizvod ugleda svjetlo dana. Danima ga gledam, proučavam, listam puna ponosa. Divne su mi poruke i e-mailovi zadovoljnih kupaca. To mi uvijek uljepša dan kada si netko danas, u ovom užurbanom načinu života gdje nitko nema vremena ni za što, da truda i napiše nešto lijepo. Isto tako, kada su mediji prepoznali proizvode i nesebično me podržali na mom poduzetničkom putu.


Koji su planeri najpopularniji?


Još uvijek je najpopularniji prvi proizvod Ulice snova ‘Moj planer’ . Svake godine izlazi na tržište početkom listopada i žene ga željno iščekuju. Onog trenutka kada objavim da je planer u prodaji na webu nastane kaos na webu iz straha da im se ne proda boja koju žele. Jer, ipak taj planer koriste 365 dana.


Kome su planeri namijenjeni?


Sada imam tridesetak proizvoda u asortimanu tako da za svakoga ima ponešto. Od ‘Mog rokovnika’ koji je uniseks poslovna varijanta, Spomenara, etuija za putovnicu, etuija za dokumente, pernica, etuija za sitne novce, ‘Mojih recepata’“ – proizvoda koji sam napravila u suradnji s našim  chefom Marijem Mandarićem gdje upisujete svoje recepte, My business planera i Planera zahvalnosti.


Otkuda stižu kreativne ideje za izradu?


Iz potrebe. Kao što je i ‘Moj planer’ nastao iz potrebe tako je nastao i svaki sljedeći proizvod. Npr. u periodu kada sam puno putovala, uvijek mi je putovnica bila u torbici. Izlizao se hrvatski grb na korici, a unutra je bila sva zgužvana.


Dovela sam ju do toga da me bilo sram dati ju osobi na aerodromu. Tada je nastao etui za putovnicu. Proizvod koji štiti putovnicu a ujedno je i lijepi modni personalizirani dodatak. Taj proizvod je doživio jako veliki uspjeh.



Svjesnost o životu


Vaš posljednji proizvod je tzv. “planer zahvalnosti”. Zašto baš zahvalnosti? Vodite li ga i vi? 🙂


Mislim da se događa kolektivno buđenje i da smo svi postali svjesniji svega. Onog trenutka kada se čovjek osvijesti počne biti zahvalan na toliko toga. Počne primjećivati plavo nebo i noću zvijezde. Bitno je osvijestiti trenutak – da imamo samo sada. Ne znamo što nas već sutra čeka. A što više prakticiramo zahvalnost to nam je život sretniji i ispunjeniji.


Svjestan si što imaš. Svjestan si sebe. Svjestan si života. Treba disati punim plućima i živjeti ono što nas čini sretnima. Znam da to lako zvuči ali je moguće. Fokus treba biti na pozitivnim stvarima i treba nastojati misli uvijek držati pozitivnima. Ja sam sebe često znala uloviti s pitanjem – pa dobro zašto baš meni?


Sada se zahvalim i kažem – hvala na lekciji. Da mi nije trebala, ne bi je ni bilo. Otkada vodim Dnevnik zahvalnosti, potpuno sam promijenila percepciju života. Prepustila sam puno stvari životu, više se toliko ne stresiram ako nešto ne ide po planu kako sam ja zamislila, imam više razumijevanja za ljude koji su drugačiji od mene i ono najbitnije, osvijestila sam na koliko stvari u životu trebam biti zahvalna.


Ukratko, puno više uživam u životu.