FOTO: Privatna arhiva
Sama kaže da je nekada vjerovala da ako krema sadrži kavijar ili čestice zlata te košta po nekoliko tisuća mora biti savršena, dok nije probala kvalitetnu prirodnu kremu
povezane vijesti
Kristina Grujin u kozmetičkoj industriji se snalazi poput ribe u vodi. Sve je započelo još od 2003. godine gdje je najveći dio karijere provela u luksuznom dijelu kozmetičke industrije radeći kao brand manager za jedan talijanski brend.
Kako to biva u životu, nakon povratka s porodiljnog, zbog niza negativnih događaja koji su je dočekali, odlučila je promijeniti posao, a splet okolnosti doveo ju je do Biomedisa.
“U početku je plan bio sasvim drugačiji, ali kako su me proizvodi oduševili nije mi dugo trebalo da pristanem na ponudu i otkupim brend. Recepture su bile predivne i nije bilo proizvoda koji me nije oduševio.
Bilo je potrebno napraviti kompletan rebranding nakon čega je sve krenulo uzlaznom putanjom i vjerujem da nam je samo nebo granica”, započinje svoju priču Kristina koja je danas generalna direktorica.
Redizajn brenda i svi njegovi izazovi
Cilj ili misija brenda je naučiti ljude kako da prepoznaju kvalitetan proizvod te da shvate da je manje zapravo više.
Najveći izazov nakon redizajna brenda je bio pronaći idealan put do što većeg broja ljudi, što je zapravo svima glavni problem.
“Trebale su mi tri godine da bi brend došao na ovu razinu jer nisam imala novaca za plaćanje oglasa već se radilo o usmenim predajama, što je u konačnici puno zdraviji i kvalitetniji rast jer je dugoročan”, pojašnjava Kristina koja u svaki dio svog posla ulaže puno ljubavi i znanja.
Sama kaže da je nekada vjerovala da ako krema sadrži kavijar ili čestice zlata te košta po nekoliko tisuća mora biti savršena, dok nije probala kvalitetnu prirodnu kremu.
Danas kada bi stavila takvu kremu na lice, prvo što bi joj zasmetalo su silni mirisi nadodani koje više nikako ne može podnijeti, a zapravo su oni veliki mamac kod kupovine.
“Da ne bude zabune, i pod prirodnom kozmetikom se svašta prodaje i uvjerava ljude, gdje bih možda i ja u to povjerovala da nisam ušla u taj svijet i zapravo iz prve ruke vidjela što znači prirodno.
Danas papir svašta trpi pa se tako i brojni ‘prirodni’ certifikati mogu dobiti ako proizvod sadrži ekstremno malu dozu prirodnog te nam to svakodnevno podvaljuju. Tako da se zapravo vraćamo na prvo pitanje i na našu misiju gdje bismo voljeli ljude naučiti kako da prepoznaju kvalitetan proizvod”, naglašava.
Poseban postupak proizvodnje kozmetike
Kristina nam potpuno iskreno kaže kako su svi proizvodi koje smišlja, oni koje sama koristi. Njena je politika je da asortiman nikada neće biti prevelik, već se proizvodi smišljaju ciljano. Kada se odluči za novitete za iduću godinu, dogovara s proizvodnjom opcije te slažu plan lansiranja.
“Ponosna sam što su svi naši proizvodi izuzetno obrtajni, a to je glavni cilj svakog vlasnika. No svakako proizvod koji je apsolutni best seller je onaj koji sadrži najkvalitetniji zeolit te pomaže kod bezbroj različitih kožnih tegoba i svakako se preporučuje imati u kući za svaki slučaj”, govori simpatična Kristina.
Manje je više kao tajna zdrave kože, ali i održivosti
Vodi se filozofijom u kojoj pokušava ljude osvijestiti da im ne treba previše proizvoda, već im pokušavaju preporučiti korištenje proizvoda na više načina.
“Trudimo se koristiti ekološku ambalažu pa je jedan dio proizvoda u staklu dok za ostatak koristimo recikliranu plastiku. Naš laboratorij koristi samo certificirane prirodne sirovine koje se pomno biraju za korištenje. Veliki problem nam znaju biti mirisi, jer zapravo u prirodi neće pronaći većinu mirisa koji se plasiraju na tržištu. Ali tu ne pristajem na kompromis, pa makar proizvod smrduckao“, pojašnjava.
Izazovi pri proizvodnji prirodne kozmetike
Nastavlja da danas gotovo svi plasiraju prirodnu kozmetiku pod 100% prirodnu, no to bi značilo da takva kozmetika ima rok od tri mjeseca i mora stajati u hladnjaku. A upravo takvu vidite na policama dućana što znači da nikako nije 100% prirodna.
“Naša kozmetika je 98 % prirodna, gdje se u ova 2 % nalaze konzervansi dozvoljeni za korištenje u prirodnoj kozmetici upravo kako bi ona mogla imati duži rok trajanja, jer bi se u suprotnom ista morala proizvoditi po narudžbi”, uvodi nas u detalje te kaže kako se u svojoj proizvodnji trude pokriti sve tipove kože kao i njihove problematike.
Proizvodnja kozmetike je izazovan proces, a mirisi spadaju možda čak i pod broj jedan. A pored toga, tu su i adekvatne zamjene za neke aktivnice koje u prirodnoj kozmetici ne postoje.
“Ove godine se bacamo u nove vode po pitanju noviteta i pripremamo zapravo nešto potpuno drugačije. Upravo testiramo jedan dio proizvoda, a uskoro stiže i dodatak pa se nadam da ćemo ih uskoro moći predstaviti našim kupcima. Ali neka više o tome ostane još kratko tajna”, zaključuje Kristina.