Foto: Filip Koludrović
Vizuale potpisuje međunarodno propulzivni domaći fotograf Fillip Koludrović
povezane vijesti
KLISAB predstavlja DENIMDENIM2 kolekciju, drugo izdanje popularne linije u kojoj lucidnim dizajnom brend daje novu vrijednost korištenom traperu.
Osim fotogeničnog izgleda i transsezonske kvalitete, taj popularni materijal zbog svoje izdržljivosti jamči i trajnost upcycling proizvora, pa je time ovaj dizajn i rezultat napora brenda KLISAB da nas približe idealu održive mode.
Filigranskom izvedbom spajanja korištenog jeansa DENIMDENIM2 ovo proljeće nudi deset novih modela i to hlače i suknju nastali spajanjem postojećih traperica, mini suknju, sako, prsluk, košulju, dva modela topa i dvije haljine.
Upcycling bucket hat
Uz odjeću, linija ima i tri modela DENIMDENIM asesoara u čijoj izradi su korišteni manji komadi materijala preostali u procesu pripreme jeansa za patchwork, zbog čeka se cjelokupna linija može opravdano označiti kao proizvedena s nula otpada.
Pored remena i nove KLISAB torbe od trapera, predstavljen je i upcycling bucket hat, a KLISAB ga je razvio uz podršku brenda Samsung. Bucket hat bit će dostupan u limitiranoj ediciji na www.youniversity.club platformi, a čitava kolekcija u KLISAB dućanu na adresi Masarykova 18 (Obrtnički prolaz 4).
Kolekciju DENIMDENIM2 predstavljaju vizuali koje potpisuje međunarodno propulzivni domaći fotograf Fillip Koludrović. U drugoj suradnji s brendom, Koludrović je ovu kolekciju predstavio radom koji ishodište ima u punk estetici. Stilist kose kampanje je Mijo Majhen za Keune Haircosmetics, MUA je rad Saše Jokovića za Estée Lauder, styling potpisuje Ana Nikačević s asistentom Filipom Paljakom, a modeli su Anica (Faith Model Management) i Max.
Producent suradnje je Nikola Beban.