FOTO: Unsplash
Radni dnevnik prvi je korak do povišice
povezane vijesti
Čak i ako niste u potrazi za poslom, možete imati koristi od toga da promišljeno pratite svoj napredak kada dođe vrijeme za godišnje ocjene uspješnosti ili za promaknuće. Mogućnost podsjećanja menadžera na točne, mjerljive koristi koje donosite tvrtki može biti od značaja.
Neki detalji naših dostignuća mogu se izgubiti u našem svakodnevnom vremenu bez odgovarajuće dokumentacije. Radni dnevnik, prema tome, može vam biti krajnji alat za precizan pregled vaših postignuća.
Osim toga, učinit će vas odgovornima i usredotočenima na svoje ciljeve u karijeri, umjesto da radite reaktivno na ono što vam se dogodi tijekom dana, piše The Good Trade.
Započnite radni dnevnik opisom radnih ciljeva
Radni dnevnik može biti tako jednostavan kao zapisivanje onoga što se dogodilo tijekom dana, premda je proces dugoročno koristan, potrebno je malo više strukture. Započnite s opisom radnih ciljeva. Ovaj dokument možete čak podijeliti s neposrednim nadzornikom radi povratnih informacija, a u slučaju da postoje resursi koji će vam trebati da ispunite ove ciljeve.
Otvorite taj dokument svakog ponedjeljka ujutro kad planirate radne zadatke. Svakog tjedna kreirajte popis zadataka koji će vam pomoći da postignete veće ciljeve koje ste zacrtali uz ostale svakodnevne zadatke.
Sada kada imate strukturu onoga što namjeravate raditi, možete započeti s praćenjem onoga što zapravo radite. Smisao ove liste je da što više vježbate postavljanje ciljeva i bilježenje svog napretka, bolje ćete predviđati vlastiti tempo i sposobnost.
Što danas upisati u radni dnevnik?
Umjesto slanja e-pošte, pripišite svoje najveće postignuće u danu. Kad dođete na posao ujutro, odvojite tri minute da napišete jedan, dva ili tri najvažnija zadatka na kojima trebate raditi.
Zatim, umjesto da pošaljete e-mail ili Slack poruke prije nego što isključite računalo za noć, pripišite svoja najveća postignuća iz dana.
Što činiti na tjednoj i mjesečnoj razini?
Kopirajte i zalijepite dolje navedena pitanja u tjedni ili mjesečni podsjetnik u kalendaru, zalijepite ga u Google dokument. Možete ga postaviti tako da se pojavi neposredno prije dolaska na posao tako da vam ne prekine radni tijek iskakanjem usred dana.
Ako možete, unesite odgovor u dokument koji imate osobno, u slučaju nepredviđene promjene posla.
Odgovorite si na sljedeća pitanja. Na koja sam postignuća ponosan ovaj tjedan ili mjesec? Koje sam pozitivne povratne informacije nedavno dobio? Na kojim projektima trenutno radim?
Dobro razmislite o svojim ciljevima. Ako je promjena posla na vašem radaru, dodajte vježbu “više od ovoga, manje od toga”, tako da možete pratiti kako želite da se vaša profesionalna karijera razvija.
To će stvoriti prostor da se zapitate je li ovaj posao i dalje ostaje za vas. Ako smatrate da je vrijeme da krenete dalje, vaš će radni dnevnik biti tu pokraj vas, kako bi vam pomogao da još jednom ispunite svoj životopis.