FOTO: RR Vizual i Rajna Raguz
Brend Anite Dujić Broadfoot ostao je dosljedan bezvremenskoj klasici
povezane vijesti
- Kradljivci se provalama u domove na području Kastva i Velog Lošinja domogli novca, nakita i drugih dragocijenosti
- Dvije 23-godišnjakinje osumnjičene za provale u tri stana. Domogle se nakita vrijednog oko 16.500 eura
- Iz stana u Opatiji u vlasništvu 61-godišnje državljanke SAD-a otuđio nakit vrijedan oko 6.000 eura
Juno, brend nakita koji je osnovala Anita Dujić Broadfoot od 2016. godine oduševljava ljubitelje nježnog, suptilnog dizajna.
Dosljedan bezvremenskoj klasici, pod krilaticom manje je više, Juno nakit odiše jednostavnošću, koja nam lišavanjem od svega što odvraća pozornost daje priliku da se usredotočimo na na istinsku bit stvari.
Biseri su dio i nove kolekcije
Kako piše u priopćenju, poštujući prepoznatljivu estetiku klasike s pomakom koja je nosiva u svakoj prilici i jednostavna za stiliziranje, Juno ipak svakom kolekcijom donosi i nešto novo.
„Godinama se slatkovodni biseri provlače kroz naše kolekcije, pa smo ih zadržali i u ovoj sezoni i to u više varijanti i oblika. Ono sto je novitet je žad kojeg smo prvi put koristili i pretočili ga u ogrlicu u kojoj smo se poigrali veličinama i omjerima“, otkrili su iz Juno brenda.
Žad, poludragi kamen zbog svojih je harmoničnih osobina cijenjen kao kamen mira i ljubavi, a simbolizira nebo, zemlju i čovjeka.
Juno BASIC kolekcija za jesen zimu 2025. je i ovoga puta napravljena u srebru i u pozlati, uz bisere i poludrago kamenje.
Uskoro stižu i noviteti u Juno CHI liniji izrađenoj od materijala, kao sto su zlato, dijamanti i drago kamenje, a svaki komad se izrađuje ručno s velikom pažnjom na detalje.