Ilustracija, Arhiva NL
Monte, Pergola, Badi, Marina, San Rocco, Zigante, Draga di Lovrana, Plavi podrum, Villa Ariston, Boškinac, Foša, Konoba Boba, Pelegrini, Dubravkin put te Zijavica i Navis.
povezane vijesti
Dolaskom u naše restorane ulazite u naše kuće jer ovaj posao radimo s velikom ljubavlju i ulažemo u njega ono najvrjednije što kao ljudi i profesionalci posjedujemo.
Riječi predsjednice JRE Hrvatska, ugledne chefice Marine Gaši koja je u stilu svog odnosa prema kreiranju pojedinih jela osmislila i slogan ovogodišnjeg JRE poslanja – never ending passion (neprolazna strast) na najbolji je način opisuje nakane tog globalnog sustava restorana uokvirenih u tradicionalni, vodič za 2021. godinu koji upravo danas, u ponedjeljak 15. veljače izlazi iz tiska.
Iako je prijašnjih godina bilo uobičajeno njegovo publiciranje u nekom od JRE restorana, ove godine iz poznatih, mada ne do kraja i razumljivih razloga razvlačenja najstrožih epidemioloških mjera prema ovakvom tipu ugostiteljstva – samo virtualno.
U vodiču se detaljno predstavlja i svih 16 restorana koji se nalaze u tom sustavu. Oni su Monte, Pergola, Badi, Marina, San Rocco, Zigante, Draga di Lovrana, Plavi podrum, Villa Ariston, Boškinac, Foša, Konoba Boba, Pelegrini, Dubravkin put te Zijavica i Navis.
Od Irine Ban, tajnice JRE-a ali i osobe koja objedinjava čitan niz njegovih aktivnosti od onih organizacijske prirode do prezentacije njihovog rada, saznajemo da su od ove godine JRE restorani bogatiji za dva kvarnerska bisera, Navis u Preluku te Zijavicu smještenu na obali Mošćeničke Drage.
U kategoriju posebno počasnih uvršteni su Monte, Draga di Lovrana i Boškinac, hrvatski restorani s Michelinovim zvjezdicama, kao i Plavi podrum jer riječ je objektima koji zbog svojih zasluga za gastronomiju uživaju posebno priznanje i služe kao primjeri izvrsnosti, naglašava Ban.
JRE sustav ove godine donosi i mogućnost participacije u nagradnim igrama. Točnije, svojevrsnim prikupljanjem bodova frekventnosti dolaska u JRE restorane, dobiva se i gratis večere.
Uvažavajući situaciju u kojoj se svi zajedno nalazimo, osmišljen je i projekt Passion Week putem kojeg će se po promo cijenama dobit troslijedne menue, skraćane dakle, ali i kao takve dovoljne za dobivanje uvida u – strast koja ne prolazi.