FOTO: IG@MAC
Make up brend MAC slavi svoju crvenu uspješnicu
povezane vijesti
Svatko tko voli crveni ruž vjerojatno u svojoj kozmetičkoj torbici je barem jednom imao ikonski ruž Ruby Woo brenda MAC. Ovaj ruž se nametnuo diljem svijeta kao jedan od najboljih i najpopularnijih crvenih ruževa.
Kada zaljubljenicama u make up kažete “Ruby Woo”, odmah se zna na što se točno misli. Ovaj kultni ruž je kreiran davne 1999. i nakon 22 godine to je najprodavanija nijansa u MAC-ovom asortimanu ruževa. Vjerovali ili ne, čak četiri ruža se prodaje svake minute diljem svijeta.
View this post on Instagram
Ovaj ruž podjednako obožavaju make up artisti, zvijezde i ljubitelji make upa. Rihanna je čak 2013. imala svoju verziju ovog ruža naziva Riri Woo koji se rasprodao u samo jednoj minuti.
No, što čini Ruby Woo toliko posebnim? Stručnjaci oduvijek hvale njegovu nijansu, a plavi podton ovaj ruž čini tako univerzalnim.
View this post on Instagram
MAC je odlučio odati počast svojoj crvenoj uspješnici te predstavlja cijelu novu liniju naziva Ruby’s Crew u kojoj predstavlja četiri različite formule.
Naravno, u novoj kolekciji se nalazi klasik Ruby Woo u nešto drugačijoj ambalaži. Ovo limitirano izdanje ambalaže korišteno je za druge proizvode unutar linije.