Štorija od mašte

Iza nove streetwear linije stoji riječka studentica Nika Gerovac: ‘Jedini je neuspjeh odustajanje od svojih ciljeva’

Lucija Sučić

Foto: Privatna arhiva

Foto: Privatna arhiva

Uvijek i oduvijek kreativna Nika svoj je talent za crtanje i dizajniranje ove godine odlučila podijeliti sa svima lansiravši vlastiti brend odjeće forty seven.

Ako ste u điru Korzom ili pak bilo kojim drugim gradom u Hrvatskoj vidjeli totalno kul majice sa natpisom ‘forty seven’, objasnit ćemo vam o čemu se radi.


Za ovo modno oduševljenje u totalno casual izdanju zaslužna je dvadesetogodišnja Nika Gerovac, inače studentica Međunarodnog poslovanja u Rijeci.


Uvijek i oduvijek kreativna Nika, svoj je talent za crtanje i dizajniranje ove godine odlučila podijeliti sa svima lansiravši vlastitu odjevnu streetwear liniju odjeće u kojoj se, vjerujemo, svi mogu na neki način pronaći.


Što znači forty seven, kako doći do majice i ostale zanimljivosti saznajte u nastavku teksta, gdje donosimo razgovor sa mladom i simpatičnom dizajnericom.


 


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 


Objavu dijeli forty seven (@___fortyseven)



“Neuspjeli pokušaj ne znači neuspjeh”


“Dugo sam sanjala o osnivanju svojeg vlastitog businessa putem kojega ću moći prikazati svoj potencijal, no to se odugovlačilo zbog straha od neuspjeha koji je prevladavao u meni”, iskreno će Nika razgovor o samim počecima njenog brenda.


Niti jedan početak nije nužno lak, no Nika je po tom pitanju podijelila s nama:


“Od trenutka kada shvatite da neuspjeli pokušaj ne znači neuspjeh i da je zapravo jedini neuspjeh odustajanje od svojih ciljeva, strah nestaje“.


Upravo tako je i počela priča sa forty seven. Početkom ove godine Nika je odlučila svoj hobi pretvoriti u nešto što će biti primjetno i vidljivo.


“Budući da svakodnevno pratim streetwear lifestyle došla sam na ideju osnivanja vlastitog odjevnog brenda.


Pored svojih obaveza i fakulteta, krenula sam izdvajati vrijeme za sebe i ulagati ga u učenje o proizvodnji i dizajniranju odjeće. Iako je cijeli proces razumijevanja djelatnosti bio dosta zahtjevan, na kraju se sve isplatilo“, zaključila je.


 


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 


Objavu dijeli forty seven (@___fortyseven)



Sretan broj


Morali smo ju upitati ima li forty seven neko skriveno značenje i kako to da je baš ta brojka postala naziv njenog brenda, na što je odgovorila da je na neki način oduvijek znala da će se njen budući brend tako zvati.


“Svatko ima svoj sretan broj, a za mene je to upravo broj 47. Kroz sve moje značajne životne trenutke uvijek je u nekome smislu bio prožet broj 47. Iz tog razloga, svaki put kad naiđem na njega osjećam da sam na pravom putu te me inspirira da se nastavim penjati prema svome cilju”, ispričala je.


Nakon najtežeg koraka – samog početka, uslijedio je također nimalo lagan posao pronalaska proizvođača, kako kaže “osoba kojima sam povjerila sve svoje vizije i ideje kako bi ih oni mogli realizirati”.


U tome je ležao veliki izazov zbog karakterne crte Nikinog perfekcionizma.


“Zbog toga sam pazila na svaki detalj pri odabiru tvrtke koja će moći ostvariti moje želje što se tiče kvalitete i dizajna. Na sreću dobre komunikacije i pravog odabira, nastali su prvi primjerci”, dodala je.


 


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 


Objavu dijeli forty seven (@___fortyseven)



Uskoro nova kolekcija


Tako su prvi forty seven proizvodi svjetlo dana ugledali u kolovozu ove godine, a kolekcija se sastojala od dvije majice istog dizajna u crnoj i bež boji.


“Ono što moje majice čini drugačijima i što je najviše privuklo kupce je takozvani ‘puff print’, nabubreni dizajn slova koji izgleda kao da iskače sa odjeće. Također, posebnost mojega brenda čine i inspirirajuće poruke koje će biti sastavni dio svake kolekcije”, otkrila je.


Prva kolekcija tako je nosila poruku “everything you can imagine is real” koja se nalazi na poleđini majica, što je zapravo citat Pabla Picassa, a zašto je odabrala baš taj citat pojasnila je kazavši:


“Iza njega se krila sama motivacija koja mi je pomogla da napravim svoj prvi korak. Zbog kompliciranog tiska bilo je pitanje hoće li ispasti dobro, no nakon mjesec dana proizvodnje sve je ispalo točno kako sam i zamišljala”.


Rezultat je bio otprilike ovakav: oduševljena Nika, oduševljene mušterije! Dakako, uspjeh je bio i veći kada su tu bili kao podrška obitelj, prijatelji i poznanici.


Zasada je najviše majici prodano u Hrvatskoj, kaže Nika, no nada se da će dobra riječ o forty sevenu doći do ljubitelja streetweara i u susjednim državama.


Natuknula nam je da se ove zime možemo veseliti novoj kolekciji, koju jedva čekamo ugledati!


 


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 


Objavu dijeli forty seven (@___fortyseven)