Foto: Luka Ašanin
Modna kolekcija koja šalje jake ekološke poruke
povezane vijesti
U duhu održane manifestacije ‘Uz more, za more: Zelena misija’, kojoj je cilj spašavanje Jadrana od ugroza odbačenih ribarskih mreža i ostalog najlonskog otpada, Krie Design predstavlja novu kolekciju Krie × Provir, koja je nastala u suradnji s projektom Provir, a koja slavi povezanost s morem i ribarsku baštinu. Ova kolekcija stavlja naglasak na održivost i ekološku svijest, kombinirajući tradiciju s modernim dizajnom.
Jake ekološke poruke
Franka Batelić i Ivan Šarić podržavaju ekološku inicijativu Krie Designa i projekta Provir te svojim likom i djelom žele približiti širim masama problematiku onečišćenja mora, ali i bitnost promišljanja o tome što nosimo i kako živimo. Franka je od prvog dana bila velika podrška Kristini Burji i manifestaciji ‘Zelena misija’, koja ima velike planove za budućnost, dok Ivan dobro zna sve izazove života uz more, na koje ukazuje projekt Provir.
Bilo je logično da upravo Franka i Ivan budu lica ove kampanje uz dizajnericu Kristinu, koja uvijek kroz modne kolekcije šalje jake ekološke poruke.
Kampanja je snimana na plivarici što daje autentičnu scenografiju te dodatno naglašava simbiozu između mode i prirode.
Dašak morske avanture
Dizajn kolekcije Krie × Provir reflektira duh ribarskog života. Inspiracija dolazi iz svakodnevnog života ribara, te kolekcija nudi odjevne predmete poput jakna, hlača i majica, koji su praktični i prilagodljivi promjenjivim vremenskim uvjetima kojima ovih dana i svjedočimo. Svaki komad odjeće priča priču o izdržljivosti, funkcionalnosti i jednostavnosti, što ih čini idealnim za svakodnevne izazove, ali i za one koji žele unijeti dašak morske avanture u svoj stil.
Kolekcija, izrađena isključivo od vlakna Econyl dobivenog regeneriranjem ribarskih mreža i ostalog najlonskog otpada, naglašava važnost očuvanja morskog ekosustava te omogućava stvaranje modnih komada bez štetnog utjecaja na okoliš.
I kroz ovu kolekciju, Kristina Burja, pionirka održive mode u Hrvatskoj ponavlja svoj moto kojim se vodi već deset godina, da odjeća može biti moderna i održiva, bez kompromisa vezano uz kvalitetu ili dostupnost. Ova kampanja je poziv svima da razmisle o svom utjecaju na okoliš i da kroz svoj stil izraze podršku održivim praksama.