Foto Luka Jeličić
U Zadru gotovo da ne postoji nitko tko nije čuo za liker koji je promovirao Marasku
povezane vijesti
Maraschino kiss, koktel najpoznatije zadarske tvornice pića i likera Maraske, predstavljen je danas u caffe baru Lovre u okviru Sunset media festivala. Događaj je privukao brojne posjetitelje jer svi su željeli degustirati koktel od najpoznatijeg zadarskog, pa i hrvatskog likera – Maraschina.
Otrgnut zaboravu
U Zadru gotovo da ne postoji nitko tko nije čuo za liker koji je promovirao Marasku. Dominikanski redovnici počeli su ga proizvoditi još u 16. stoljeću, a prvotno je uglavnom služio kao lijek. Kasnije je Maraschino postao jedan od najpoznatijih zadarskih i hrvatskih proizvoda koji je ostao prepoznat i do današnjeg dana pa ne čudi da s ponosnom nosi epitet »kralj likera«.
Postigao je velik uspjeh na domaćem, ali i na svjetskim tržištima – od Europe, SAD-a, Australije. O njegovoj popularnosti puno govori i podatak da je posluživan i – na Titanicu.
Iako je posljednjih godina, prema riječima Luke Vukoje, trade marketing menadžera u Maraski, Maraschino pomalo bio zaboravljen i zastupljen tek na policama trgovina u kojima se prodaju suveniri, mlada ekipa koja je došla u tvornicu, odlučila je to promijeniti i dodatno ga promovirati, kako zbog stranaca, tako i zbog domaćih ljudi.
– Ti mladi lokal patrioti, zaljubljenici u Maraschino, u suradnji s uglednim miksologom Marinom Nekićem, napravili su ovaj osvježavajući koktel koji se radi od Maraschina i premium višnje maraške, uz dodatak mineralne i cijeđenog soka od limete, govori Vukoja, dodajući kako se koktel Maraschino kiss priprema od prošle godine i do sada je bio predstavljen na Zadarskoj koki i na nekim manjim događajima.
Predstavili su ga i na državnom i regionalnom natjecanju barmena i reakcije su, kaže, bile jako pozitivne, i u muškoj, i u ženskoj populaciji.
Jačanje promocije
Ovaj put, cijeli su event odlučili posvetiti upravo Maraschino kissu, a promovirat će ga i cijelo ljeto u Zadru.
– Želimo ga još više promovirati u Zadru jer on to zaslužuje, s obzirom na to da je i vezan za ovaj grad, pojašnjava Vukoja. Zadovoljni su, navodi, njegovom prodajom na domaćem i inozemnom tržištu, a i činjenicom da ga sve više barova i restorana u Hrvatskoj uvrštava ga u svoju ponudu.
– Sada više ne pričamo o Maraschinu kao o piću koje se stavlja u kolače, već pomalo zauzima mjesta u sve više barova i restorana. A to je neka sasvim druga priča. Podršku smo dobili i od Udruge ugostitelja Zadar i hotelijera. Postaje sve više prepoznatljiv među publikom, priča Vukoja.
Lijepa je ovo priča koja će dodatno brendirati poznati zadarski liker koji postaje dio autohtone gastro scene Zadra, cijele zadarske regije, ali i cijele Hrvatske.