ČETVRTO IZDANJE

Jesenski buvljak Kont-a-Porter ispunio Titov trg: Pogledajte kako je bilo na second hand eventu riječkih influencerica

Valentina Botica

Foto: Ana Križanec

Foto: Ana Križanec

Ovdje imamo par riječkih influencerica i nekoliko riječkih dama koje imaju istančan modni ukus tako da smo se svi zajedno udružili i nadamo se da će u budućnosti biti još Riječanki koje će nam se pridružiti“, rekla nam je Slađana, koja je na društvenim mrežama poznatija kao @slakipalaki

Jesenski buvljak ispunio je Titov trg odjećom, nakitom, ginom i unikatnim šalicama – sve pod šeširom eventa Kont-a-Porter, zamisli riječke influencerice Slađane Ostić sa suradnicama Miom Konjuh i vlasnicom kafića Striga Majom Spasovski.


Kont-a-Porter ove je subote osvanuo u svom četvrtom izdanju, a organizatorice su zadovoljne odazivom:


„Prezadovoljna sam, ovo je izdanje najposjećenije do sad, vidim da ljudi prepoznaju to što radimo i jako sam zadovoljna zbog toga. Ovdje imamo par riječkih influencerica i nekoliko riječkih dama koje imaju istančan modni ukus tako da smo se svi zajedno udružili i nadamo se da će u budućnosti biti još Riječanki koje će nam se pridružiti“, rekla nam je Slađana, koja je na društvenim mrežama poznatija kao @slakipalaki.


 


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 


Objavu dijeli Life Novi list (@life_novi_list)



Održiva moda je in


Novitet sajma simpatičan je brend šalica ChiaCups Filipe Sorko kojoj se najviše od svega svidjela energija na Kontu.


Održiva moda tema je o kojoj se sve više priča, a događaji poput ovog trebali bi podizati svijest o štetnosti brze modne industrije, takozvane „fast fashion“.


„Mislim da mi influenceri ne radimo dovoljno na tome da potičemo održivu modu i definitivno bismo svi trebali biti puno savjesniji, da potaknemo ljude da malo razmišljaju o budućnosti ovog planeta“, rekla nam je Slađana i objasnila na koji način ona informira svoje pratitelje i potiče na promjenu:


„Ja prvenstveno potičem ljude da ulažu u komade koji će im trajati više godina, dakle, da ne kupuju trendy komade koje će obući samo jednom. A ovakav event je još jedan način na koji potičemo ljude da kupuju second hand, da se ta roba ne baca“, rekla je Slađana.





Eco-friendly buvljak


Buvljaku je nadjenut i atribut eco-friendly događaja, jer su se pri izlaganju odjeće i modnih dodataka koristile rabljene vintage i retro komode i stolice, a posjetitelje se molilo da donesu svoje vlastite platnene vrećice u koje će si spremati odabrane artikle.


„Super je i dobra je atmosfera, ali bilo bi bolje da ima više artikala, kojih nema puno“, rekle su posjetiteljice Dorotea i Laura i nadodale kako vjeruju da će se s vremenom događaj širiti i da će više ljudi sudjelovati na buvljaku.