Wood's
Igračke su izvorno namijenjene djeci od 0 do 5 godina.
povezane vijesti
Wood’s igračke jedinstven su hrvatski proizvod izrađen od drva iz slunjskog kraja, a među simpatičnim likovima zastupljene su najpoznatije „dječje vrste“ životinja poput psa, lisice, zeca, konja, slona, medvjeda i ovce.
Osim životinja, mališane u Wood’s kolekcijama uveseljavaju još i automobil te kamion. Svaka od igračaka ima i edukativni karakter jer je riječ o didaktičkim igračkama koje upravo za cilj imaju razvoj dječje motorike, senzorike, pozitivno utječu na razvoj mozga te u igri s njima, uvijek mogu naučiti i otkriti nešto novo.
Dijelovi igračaka se pomiču i proizvode zvukove dok ih dijete vuče na konopčiću. Uz to, razvijaju maštu i kreativnost u igri.
Wood’s igračke inspirirane osobnim iskustvom
U ponudi su i igračke za djecu iznad 3 godine, a riječ je o drvenim puzzlama. Princip je da se konopci provlače kroz rupice kako bi se dobila konačna forma.
Te su igračke odlične za razvoj fine motorike i koordinacije oko-ruka. Posebno je atraktivna igračka u obliku medvjedića kojemu se mogu sašiti šal i kapa što osim za motoriku koristi i u razvoju koordinacije.
Kao i većina priča u životu i ova je inspirirana „stvarnim događajima“, odnosno osobnim iskustvom. Ideja o drvenim igračkama rodila se kada je osnivačica brenda Wood’s – Kristina Galić postala majkom.
View this post on Instagram
Wood’s drvene igračke izrađuje cijela obitelj
„Kao svaka majka, željela sam svojem sinu najbolje u njegovom razvoju. U tom razmišljanju vratila sam se u svoje djetinjstvo i tada shvatila kako postoji deficit drvenih igračaka na hrvatskom tržištu.
Uz to, moj otac Nikola Štefanac većinu života se bavi obradom drveta. Inače je čovjek koji je vješt sa rukama i može sam izraditi sve što zamisli. Kada sam zaokružila priču u svojoj glavi, došla sam ocu s idejom da zajedno pokrenemo taj projekt izrade originalnih drvenih igračaka.
Očekivala sam da će me glatko odbiti, jer je inače vrlo zaposlen, no bio je baš oduševljen tom idejom, i tako je rođen Wood’s“, započela je svoju priču o predivnim igračkama Kristina.
U Wood’s igračke utkano je mnogo ljubavi i promišljanja o tome što je najbolje za dijete.
„Dizajn za svaku od igračku osmislim sama, potom slijedi onaj najvažniji dio, mogućnost izrade igračke gdje glavnu riječ ima moj otac. Sljedeća je faza izrada prototipa, kojeg testiramo, i na kraju krećemo s proizvodnjom.
Možda je proizvodnja teška riječ jer je svaka od igračaka pravi unikat i riječ je o ručnoj manufakturi, a ne o pogonu“, objašnjava Kristina.
View this post on Instagram
Osim osobnog pristupa, poruka podrške i povjerenja, utkana je u svaki detalj ovih slonića, konjića, psića, zečića i raznih drugih životinja jer bez snažne povezanosti Kristine i njenih roditelja, ova bi ideja ostala samo u mašti.
„Svakako da bez pomoći oca i majke ne bih definitivno mogla sprovesti svoju ideju i oni imaju ključnu ulogu u našem projektu. Danas smo se već toliko „ispraksirali“ da svatko od nas točno zna svoju ulogu u izradi.
Inspiraciju za svaku od igračaka opet nalazim u stvarnom životu, bilo da je riječ o stvarnim životinjama poput našeg psa Bizza ili našeg konja Lovre, ili o stvarnim osobama po kojima su dobile ime, od Zeke Roka do Slonića Nike“, kaže nam Kristina.
Naime, igračke su izvorno namijenjene djeci od 0 do 5 godina, međutim, cilj je da igračke zauvijek ostanu u njihovoj blizini i postanu trajni podsjetnik na sretno djetinjstvo. Upravo zbog toga svaka igračka može biti personalizirana.
„Međutim, javljaju nam se i odrasli koje oduševljava dizajn tih igračaka i vjerojatno ih vraća u vlastito djetinjstvo i oni ih kupuju za svoje police, a ne za igru.
U konačnici roditelji su ti koji kupuju igračke, a ne djeca, pogotovo kada su pitanju mala djeca kojima se mi obraćamo našim proizvodima“, otkriva Kristina i ističe kako je Wood’s trenutno orijentiran na hrvatsko tržište no rade i na plasmanu proizvoda na međunarodnoj sceni.
View this post on Instagram
„Narudžbe putem web stranice i društvenih mreža stižu svakodnevno doslovno iz svih krajeva Hrvatske. Posebno nas vesele pozitivne reakcije nakon dostave naših igračaka i to nam je veliki poticaj za daljnji razvoj.
U trenutnoj situaciji najlakše je naručiti igračke, ali i ostali naš asortiman, putem interneta, na našoj stranici www.woods.com.hr. Prisutni smo na društvenim mrežama Facebook i Instagram gdje se gotovo svakodnevno mogu saznati sve novosti i naše ponude. Isporuka u vlastiti dom je brza, te, što je „novo normalno“, nema socijalnog kontakta.
Cijena se kreće od 119 kn – 200 kn. Nastojimo također raznim, gotovo stalnim akcijama naše proizvode približiti kupcima. Znamo da je ekonomska situacija teška i ne želimo zbog toga da djeca budu uskraćena za svoje igračke, jer djetinjstvo je samo jedno i traje točno ograničen broj godina“, naglašava Kristina.
View this post on Instagram
Wood’s proizvodi u muzeju?
Kristina i njen vrijedni obiteljski tim, osim vlastitih ideja, izrađuju proizvode i po narudžbi. Lijepa je vijest da su za jednu tvrtku osmislili i izradili koorporativne poklone za njihove klijente.
U konačnici, naručitelj je bio toliko zadovoljan da je nekoliko primjeraka darovao svojem europskom principalu koji ga je pak uvrstio u svoj povijesni muzej.
A osim lijepe poruke i individualnog pristupa, predmeti od drveta šalju poruku ekološke osviještenosti i orijentaciju tvrtke prema upotrebi prirodnih ekoloških materijala, poticanje edukacije i poštovanje tradicije.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Wood’s, iako trenutno mala tvrtka, iz dana u dan raste i razvija se. Osim igračaka, izrađuju i razne drvene proizvode poput dekorativnih drvenih ukrasa za zid, raznih božićnih ukrasa i modnih dodataka.
„Već sada imam u glavi razne proizvode koje samo s papira treba pretočiti na drvo. Sigurno nećemo stati na postojećem asortimanu, jer ne želimo biti dosadni, želimo se stalno razvijati i biti intrigantni našim kupcima, a u konačnici i proširiti krug potencijalnih klijenata.
Također, već sam napomenula kako se želimo okušati i na međunarodnom tržištu jer smatramo kako su upravo ovakvi, originalni, ekološki proizvodi u skladu sa postojećim svjetskim trendovima“, poručuje Kristina.