Još jedan dokaz fuzije sektora visoke i ulične mode koji otkriva jasan smjer kreativnih strujanja prestižnog brenda
povezane vijesti
Imenovanje repera i pjevača Pharella Williamsa za novog dizajnera i kreativnog direktora muške odjeće prestižnog brenda Louis Vuitton potez je koji je na svojevrstan način obilježio početak nove ere celebrity modnih dizajnera.
Nakon što je mnoge dugo vremena mučilo pitanje tko će biti sljedeća osoba koja će naslijediti preminulog dizajnera Virgila Abloha, vijest da će to biti upravo Williams konačno je stavila točku na i nagađanjima i špekulacijama.
Iako je za neke ova vijest bila pomalo neočekivana, Williamsovo imenovanje predstavlja još jedan dokaz fuzije sektora visoke i ulične mode, te otkriva jasan smjer kreativnih strujanja Louisa Vuittona. U izjavi predstavnika modne kuće Louis Vuitton, reper je opisan kao »vizionar čiji se kreativni svemiri proširuju od glazbe do umjetnosti i mode«.
Pietro Beccari, predsjednik i izvršni direktor Louisa Vuittona, rekao je kako je Williamsova pozicija u kreativnom timu tvrtke svojevrstan povratak kući, te je izjavio da će njegova »kreativna vizija koja ide iznad same mode nedvojbeno voditi Louis Vuitton prema novom i vrlo uzbudljivom poglavlju«.
Reperova debitantska kolekcija svijetu će biti predstavljena ovog ljeta na pariškom Tjednu mode. Williamsov afinitet prema modi odavno je poznat po tome što je čest gost na modnim revijama, odnosno na tjednima mode, kao i zbog činjenice što je vlasnik vlastitih brendova Billionaire Boys Club i Ice Cream.
Suradnja s luksuznim brendovima također mu nije strana. Naime, 2004. surađivao je s Louis Vuittonom na liniji sunčanih naočala, godine 2019. dizajnirao je kolekciju za Chanel, dok je u siječnju 2022. predstavio dizajnersku kolekciju s Tiffanyjem, renomiranim brendom nakita. Iza sebe također ima i dugogodišnju suranju s Adidasom.