SS 23/24

Druga večer Tjedna visoke mode u Parizu obilježena Chanelovom razigranošću

Sanda Milinković

Foto: Reuters

Foto: Reuters

Reviju je zatvorila Anna Ewers u mini vjenčanici od tila

Virginie Vard je za Chanelovu proljetnu kolekciju visoke mode inspiraciju pronašla u stanu Gabrielle odnosno Coco Chanel, na broju 31 u ulici Cambon.


Adresu je posjetila u suradnji s umjetnikom Xavierom Veilhanom, a zatim su dojmove interpretirali na svoje načine. Vard se koncentrirala na vezove i životinjski svijet pa je kolekcija obilovala zaigranim dizajnom koji je reinterpretirao klasične motive Chanela.


Umjetnik Velihan na modnu je pozornicu doveo instalacije od drveta u obliku životinja koje su kao motiv protezale kroz kolekciju, a iznenađenje je uslijedilo kada se otkrilo da su u instalacijama bili skriveni modeli prije izlaska na pistu.


Motivi na kratkim odijelima od tvida i kaputima uključivali su mačiće, korgije, zečeve i lastavice koje su dijelile mjesto sa golubicama, jelenima i kamelijama.


Ton kolekcije postavljen je samim otvaranjem revije i prvim modelima koji su prošetali u duplo šivanim kaputima u nijansi bjelokosti, ispod čijih je rubova virila mini suknja. Outfit je usklađen s crnim šeširom i ravnim crnim cipelama.


Viard je smanjila doživljaj prekomjernih outfita i kombinirala usklađene siluete s dovoljno lepršavosti, a nije se držala niti ograničavajuće palete boje kada su u pitanju uzorci.


Reviju je zatvorila Anna Ewers u mini vjenčanici od tila s izraženim strukom i tankim visećim naramenicama.