Dizajnerica nakita Juno

Anita Dujić Broadfoot: “Majčinstvo mi je preokrenulo svijet naopačke!”

Ana Braškić

FOTO/Anita Dujić

FOTO/Anita Dujić

Brand nakita Juno studio iza kojeg stoji Anita Dujić, svoju petu godišnjicu postojanja na modnoj sceni obilježio je novitetima u sezoni proljeće/ljeto 2021.



Odnosi se to, prvenstveno, na igru s tirkizom i koraljima. U novoj kolekciji zadržani su neki stari bestseleri, ali i dodani novi modeli koji će sigurno zadovoljiti svačiji ukus. Naslovno lice kampanje i ovaj put je dizajnerica i vlasnica brenda Anita Dujić Broadfoot, s kojom smo porazgovarali o novoj kolekciji, ali i majčinstvu i braku.


Kada je Juno u pitanju, nekako nema te kategorije najteže, ja uživam u tome svemu od samog početka, a svaka prepreka je samo još jedan izazov. Nekad budem baš zatrpana poslom i ništa ne stižem, a više nisam sama.


Ovih dana predstavili ste novu kolekciju nakita. Što nam ona donosi u odnosu na prethodne?


– Svaka kolekcija koju radim je nekako nadopuna one prethodne. Ove sezone sam unijela tirkiz i koralje kao simbole ljeta, u kombinaciji s pozlaćenim srebrom. U ponudi je i naša stalna basic linija od srebra, kao i CHI linija od zlata i dragog kamenja koja se izrađuje po narudžbi i koju ja zapravo najviše uživam raditi jer si dam mašti na volju i kreiram komade koji su jako nosivi, a opet nesvakidašnji.


Kao lajtmotiv kolekcije odabrali ste tirkiz i koralje. Zašto baš njih?




– Kad pomislim na ljeto u kontekstu nakita, ta dva poludraga kamena mi prva padaju na pamet. Predivno se slažu sa srebrom i zlatom, te je svaki na svoj način poseban. Imaju karakter, sa svim svojim šarama, crticama, nepravilnostima.


Anita Dujic Broadfoot, kolekcij Juno, proljece ljeto 2021


VRIJEME ZA SEBE


Ponovo ste sami zaštitno lice kampanje. Mislite li da netko drugi ne bi tako uspješno dočarao Juno ženu?


– Svaka žena koja nosi Juno je Juno žena. Već sam imala kampanju, prije nekoliko sezona, sa svojim bliskim prijateljicama u glavnim ulogama, koje su ujedno i bivši modeli, i to mi je bila definitivno najdraža kampanja. Razmišljam i o drugim modelima, no smatram da nekako još uvijek mogu dati svoj doprinos i na tom polju. Juno nakit se veže direktno uz moje ime, pa je nekako logično da nakon 20 godina u modnoj industriji kao model budem u toj ulozi i za svoj brend, iako to nije imperativ i za buduće kampanje, no dok me veseli, zašto ne.


Anita Dujic Broadfoot, kolekcij Juno, proljece ljeto 2021


Kažete da je Juno žena stalno u pokretu, ambiciozna, uspješno žonglira svim životnim izazovima, no svaki dan pronađe i vrijeme za sebe. Je li kod vas baš tako?


– Hahaha, nije, iako je to cilj, težnja. Imam malo dijete i uz posao i sve obaveze, teško pronalazim vrijeme za sebe, ali trudim se. To je jako bitno. Ženama je danas teško žonglirati između svih izazova koje nosi svakodnevica, ali nema predaje.


Novom kolekcijom obilježavate petu godišnjicu rada. Možete li vjerovati da je toliko prošlo? Što se promijenilo u vašem radu od početka do danas?


– Ne mogu vjerovati, ne mogu vjerovati ni da mi dijete koje sam »jučer« rodila ima 2 godine. Vrijeme neumoljivo prolazi, ne zaustavlja se, a ja se trudim skupiti što više sretnih trenutaka. Juno se razvio u jedan lijep obiteljski posao, moja mama je također uključena u jedan dio. Prije dvije godine pokrenuli smo web shop koji super funkcionira, tijekom ljeta se Juno može pronaći u nekoliko koncept dućana na obali, imam još puno planova, ali puštam nekako da idu svojim tokom, prirodno. Ovaj tempo meni odgovara, jer na taj način uspijem uskladiti i druge obaveze, putovanja te majčinstvo.


NOVA KOLEKCIJA NA JESEN


Što vam je tada, prije pet godina, bilo najteže, a koji vam je danas najveći izazov?


– Kada je Juno u pitanju, nekako nema te kategorije najteže, ja uživam u tome svemu od samog početka, a svaka prepreka je samo još jedan izazov. Nekad budem baš zatrpana poslom i ništa ne stižem, a više nisam sama, i jednostavno moram pronaći način kako da sve stopiram i posvetim se Lily, tako da na primjer ne radim preko vikenda jer je to vrijeme za nas, a ne za posao. Ona ne zna je li mama preopterećena ili narudžbe kasne iz nekog razloga. To su sve stvari koje još uvijek učim. Odvojiti privatno vrijeme od onog poslovnog. Jednostavno treba naučiti postaviti granice.


Kada možemo očekivati novu kolekciju? Razmišljate li možda o dizajniranju odjeće ili nekih drugih modnih dodataka?


– Nova kolekcija će na jesen, a što se tiče nekih drugih puteva, tko zna, možda. Meni se svašta mota po glavi, možda vas još iznenadim, haha.


Majka ste dvogodišnje djevojčice, kako je stvarati s malim djetetom u blizini?


Majčinstvo mi je preokrenulo svijet naglavačke i još uvijek učim kako sve balansirati i odmaknuti se od posla kada treba. Lily je moj izvor energije, inspiracije, ma svega. Ona je sve ono o čemu sam uvijek maštala.