Foto S. Drechsler
O vidljivosti koju »Time Out« garantira govore brojke – 108 gradova u 39 zemalja svijeta i čitatelji kojih je na mjesečnoj razini 25 milijuna, uz doseg od 242 milijuna čitatelja na svim platformama
RIJEKA Rijeka je dobila prvo izdanje popularnog engleskog vodiča kroz gradove »Time Out«, čime je postala 108. grad u svijetu s ovom prestižnom edicijom na engleskom jeziku kojom se rado služe brojni turisti diljem svijeta. O vidljivosti koju »Time Out« garantira dovoljno govore brojke – 108 gradova u 39 zemalja svijeta i čitateljska publika koja na mjesečnoj razini doseže 25 milijuna, uz ukupan doseg od 242 milijuna čitatelja na svim platformama.
Za takve je rezultate zaslužna reputacija pouzdanog i atraktivnog izvora informacija kojeg oblikuju profesionalci, u pravilu engleski novinari koji pomno odabrane lokacije, među kojima se sada nalazi i Rijeka, obilaze i istražuju sami.
Ukupno 106 bogato ilustriranih i pažljivo stiliziranih stranica prvog riječkog izdanja »Time Outa« donosi niz zanimljivih tema koje pokrivaju povijest i sadašnjost grada, uz nezaobilazan vodič za kupovinu, gastrovodič i popis mjesta za zabavu. Poseban naglasak stavljen je na titulu Europske prijestolnice kulture 2020, a prvi broj, među ostalim, piše o povijesti riječkog karnevala, lokalnim bendovima, brodu Galeb, neobičnim industrijskim lokacijama i brojnim drugim zanimljivostima koje Rijeka svim građanima i posjetiteljima nudi.
Za pokretanje riječkog izdanja »Time Outa«, osim uredništvu edicije, velike zasluge idu Turističkoj zajednici Rijeka i Rijeka 2020 koji su značajno poduprli realizaciju ovog projekta na što je posebno ponosan direktor TZ-a Petar Škarpa.
– Izuzetno mi je drago što smo ostvarili prvo riječko izdanje »Time Outa« jer iza njega stoji mnogo truda i čvrsta suradnja naših snaga i njihovog novinarskog osoblja. Riječ je o izuzetnoj promociji grada i titule Europske prijestolnice kulture koju Rijeka sve ponosnije nosi, rekao je Škarpa, ističući da se suradnja nastavlja u punom jeku jer su u pripremi i mobilna aplikacija te videosadržaji koji će vidljivost grada i okolice dodatno proširiti.
Osim gradskih vodiča, grupacija »Time Out« izdaje i vodiče po zemljama, a »Time Out Croatia« već zauzima prvo mjesto kao najveći medij na engleskom jeziku u Hrvatskoj te list s najbrojnijom čitateljskom publikom u Velikoj Britaniji među listovima na engleskom jeziku koji izlaze u Hrvatskoj. Riječko se izdanje vodiča već nalazi u redovnoj prodaji na uobičajenim prodajnim mjestima i kioscima, a cijena mu je 50 kuna.