Brittany i Kelan Kline / Foto Facebook
Zarađuju 100 tisuća dolara mjesečno radeći od kuće. Većina novca dolazi im kroz pasivne prihode
povezane vijesti
Ponekad je za veliku promjenu u životu potrebna samo ideja i puno hrabrosti. Mladi bračni par Kelan i Brittany Kline imali su i jedno i drugo. Oni su naime nakon napuštanja stalnog posla godine, koji im je donosio prihod od 100 tisuća dolara godišnje, pronašli način da zarađuju 100 tisuća dolara mjesečno radeći od kuće. Većina novca dolazi im kroz pasivne prihode. Danas oboje imaju 32 godine.
This 32-year-old couple increased their income from $100,000 per year to $100,000 per month. Here’s how they did it, and where they plan to take their business next. https://t.co/qIqmezxBXU
— Forbes (@Forbes) June 4, 2023
Stranica za štediše
Slučaj bračnog para Kline je gotovo jedinstven. Zbog toga ih je kontaktirao i intervjuirao novinar časopisa Forbes, koji je želio ispričati njihovu priču o uspjehu. Njih dvoje otvorili su internet stranicu “The Savvy Couple”, koja je brzo postala referentna točka za štediše diljem Amerike. Ono što je ovu priču učinilo doista izvanrednom bila je činjenica da Kelan ni Brittany nisu imali nikakvo prethodno iskustvo u vođenju internetskog poslovanja. U samo tri godine njihov se blog pretvorio u kokoš koja nese zlatna jaja, prenosi Il Messaggero.
Blog o upravljanju financijama
Prije nego što se upustila u ovu aktivnost, Brittany je radila kao učiteljica, dok je Kelan obavljao razne poslove, uključujući zaštitarski. Blog je nastao kako bi pokazali drugima kako bolje upravljati svojim financijama, na temelju vlastitog iskustva brige za svoju novu obitelj s ograničenim prihodima.
S 40,000 dolara dugova za studentske zajmove, njihova početna nada bila je da će blog na kraju proizvesti najmanje 500 dolara mjesečno dodatnih prihoda. U početku su doista uspjeli zarađivati 500 dolara mjesečno. Zatim je blog postao vrlo popularan pa su porasli i prihodi. Bio je to pravi uspjeh.
Par je uočio potencijal novog posla i Klineovi su na kraju mogli napustiti svoja radna mjesta i pretvorili su The Savvy Couple u svoj primarni posao.
Kelanova i Brittanyna obitelj proširila se: od 2019. dobili su kćeri Kallie i Kennedy.
Bolje upravljanje vremenom
Nepotrebno je reći koliko su im se životi promijenili, ne samo u ekonomskom smislu. Nemaju radno vrijeme i mogu bolje upravljati svojim vremenom. Probude se kad god požele, doručkuju s kćerima i organiziraju svakodnevne programe. To im je bio jedan od ciljeva kada su krenuli novim putem. Imaju više slobodnih dana i mogu si uzeti tri ili četiri odmora godišnje.
“Ovaj posao definitivno omogućava drugačiji način odrastanja naše djece, u usporedbi s načinom na koji smo oboje odrasli s roditeljima, koji su svakodnevno odlazili na posao i tamo boravili od 9 do 17 sati”, napominje Brittany. “Naporno radimo kako bismo djecu naučili da je napornim radom, disciplinom i predanošću moguće stvoriti vlastiti život slobode. Čak i ako radimo od kuće ili putem interneta, još uvijek imamo odgovornosti i rokove koje trebamo ispuniti”, kaže Brittany, kako prenosi Il Messaggero.
Zapošljavanje talentiranih ljudi
Klineovi su stoga honorarno zaposlili još nekoliko ljudi, ostajući u granicama svog proračuna.
To je započelo, prije svega, angažiranjem pomoćnika za virtualni svijet. Ta osoba bavi se korisničkom službom i pisanjem sadržaja. Angažirali su i urednika, kao i stručnjaka za financije. Tu je i operativni menadžer.
Zapošljavanje ova četiri stručnjaka omogućilo je Kelanu i Brittany da rade samo 10-20 sati tjedno i da se usredotoče na širenje poslovanja. To je omogućilo paru da poboljša postojeće linije proizvoda, kao i da doda nove. Oni mogu lakše održavati fokus na širenju poslovanja znajući da svakodnevno vođenje posla obavljaju njihovi honorarci.
Širenje unutar vrlo specifične niše
Klineovi su pazili da ostanu u odabranoj tržišnoj niši. Za web stranicu The Savvy Couple, to uključuje teme poput upravljanja novcem, izrade proračuna, uštede novca i ulaganja. No, primarni naglasak ostaje na načinima zarade više novca, posebno kroz započinjanje dodatnih profitabilnih poduhvata. U doba inflacije lako je razumjeti zašto je stvaranje dodatnog prihoda tako popularna tema.
“Gotovo tri godine pišemo sadržaj u niši Making Money Online (zarada putem interneta)”, izvještava Kelan. “Također smo se uvelike usredotočili na optimizaciju tražilice (SEO) i postizanje korisnikove namjere unutar te niše. U tom smo se procesu dosljedno trudili rangirati vrlo konkurentne ključne riječi. To je pomoglo u povećanju našeg pasivnog dohotka.”
U isto vrijeme, Brittany je posebno radila na razvoju digitalnih planera, organizatora i ispisivih materijala za svoj drugi brand, The Savvy Mama. Ti proizvodi pomažu mamama da organiziraju, pojednostave i općenito bolje kontroliraju svoj ubrzani život.
Na istoj liniji, Kline je razvio još jednu stranicu – Pametna kuhinja. Stranica nudi recepte, planiranje obroka, savjete za kuhanje koji pomažu domaćicama uštedjeti novac dok pripremaju zdravije obroke kod kuće.
Klineovi su također razvili YouTube kanal The Savvy Couple, koji trenutno ima 90 videozapisa i više od 10,000 pretplatnika. Kanal pomaže u stvaranju dodatnih prihoda.
Ostanite usredotočeni, pratite koliko radite i koliko zarađujete
Naglasak na outsourcingu odnosno prebacivanju mnogih odgovornosti na zaposlenike pruža Klineovima priliku da bolje kontroliraju svoje vrijeme i prihode. Za razliku od vremena kada su pokrenuli blog, Kelan i Brittany sada posvećuju veliku pozornost satima koje provode u poslu i na što je to vrijeme koncentrirano.
“Pratimo naše vrijeme rada i koliko zarađujemo po satu”, kaže Kelan. “Ja trenutno zarađujem više od 1,000 dolara po satu. Stoga se usredotočujem na aktivnosti unutar tvrtke koje mi donose 1,000 dolara po satu. Naučio sam da mi prepuštanje nekih poslova zaposlenicima daje vremena da se usredotočim na rast poslovanja.”
Korištenje umjetne inteligencije za rast poslovanja
Kada razmišljamo o umjetnoj inteligenciji (AI), gotovo je očekivano da je koriste prvenstveno velike tvrtke. Ali Kelan i Brittany primjer su male tvrtke koja koristi umjetnu inteligenciju kako bi postigla rast poslovanja.
“Na alate umjetne inteligencije naišli smo još 2020. godine dok smo tražili načine za poboljšanje naših sustava i procesa stvaranja sadržaja”, kaže Kelan. “Počeli smo koristiti Jasper AI i Surfer za izradu obrisa članaka, pisanje prvog nacrta, osmišljavanje naslova, proširenje tema i još mnogo toga. Cijeli naš tim sada koristi ChatGPT u procesu stvaranja sadržaja, uključujući YouTube skripte, marketing putem e-pošte, korisničku službu, društvene medije i još mnogo toga. Dva nova alata umjetne inteligencije koja počinjemo koristiti su Koala i Surfer AI”, zaključuje Kelan.