Poziv građanima

Broj stanovnika Crikvenice u ljetnim mjesecima naraste do čak 70 tisuća. Želja je ponoviti rekordnu 2019.

Robert Šimonović

Foto: TZG Crikvenice

Foto: TZG Crikvenice

Kako ističu iz Grada, Crikvenica u ljetnim mjesecima sa svojih 10 tisuća stanovnika »naraste« na 50 do 70 tisuća, stoga priprema ljetne sezone zaista predstavlja izazov za sve stanovnike grada na Dubračini



CRIKVENICA – Ususret nadolazećoj ljetnoj turističkoj sezoni čelništvo Grada Crikvenice poziva svoje sugrađane na zajedničku suradnju, angažman i trud, od onih u Gradskoj upravi, Turističkoj zajednici grada Crikvenice, komunalnim društvima, policiji, vatrogastvu, hitnoj pomoći…, a sve kako bi sva mjesta crikveničke rivijere mnogobrojne goste dočekala spremna. Naime, kako ističu iz Grada, Crikvenica u ljetnim mjesecima sa svojih 10 tisuća stanovnika »naraste« na 50 do 70 tisuća, stoga priprema ljetne sezone zaista predstavlja izazov za sve stanovnike grada na Dubračini.


– Svake godine u pripremi sezone detektiramo izazove i probleme. Na prvome mjestu sigurno je čišćenje i održavanje čistoće u gradu. Treba znati da je to obiman i zahtjevan posao, uzevši u obzir broj ljudi koji borave u Crikvenici. Kako bismo bili uspješni u tom segmentu, potrebna nam je suradnja građana. Želimo probuditi svijest da je održavanje čistoće u gradu posao svih nas, želimo da građani budu dio te priče održavanja grada čistim, da educiraju goste i da se gosti ponašaju kao da je Crikvenica njihov grad – ističe zamjenica gradonačelnika Crikvenice Ivona Matošić Gašparović.


Kamere prevencija


Nadalje, kako napominju iz Grada, jedan od značajnijih problema svake sezone je nepropisno parkiranje.




– Zahvaljujući kamerama, koje su postavljene prije nekoliko godina, omogućila se bolja prohodnost u centru grada. Kamere su se pokazale dobro rješenje ne samo za promet, već i za nadzor nepropisnog odlaganja otpada u prirodi, ali prvenstvena ideja i želja je uz pomoć kamera djelovati preventivno – pojašnjavaju iz Grada te dodaju i da će crikveničke zelene površine dočekati turiste osvježene pa je tako osim uređenja Parka Stjepana Radića posebna pozornost posvećena i pomorskome dobru.


– Najviše ćemo ulagati u gradsku plažu koja nažalost još nije koncesionirana. Grad Crikvenica uložit će milijun kuna u uređenje sunčališta i zelenih površina, izgradnju novog dječjeg igrališta koje će zamijeniti staro igralište, uklonjeno zbog dotrajalosti. Na ostalim plažama uredit ćemo pristupne putove i popraviti ograde. Ove godine ranije smo riješili koncesijska odobrenja da se svi što prije i bolje pripremimo za turističku sezonu – kazala je Ivona Matošić Gašparović.


Bitna sigurnost


Također, u Gradu ističu da je za turističko mjesto, osim uređenja, konkurentne i raznovrsne ponude, bitna i sigurnost.


– Crikvenica se može pohvaliti najmanjom stopom kriminaliteta u Primorsko-goranskoj županiji, koja je pak po pitanju sigurnosnog stanja među liderima u Hrvatskoj. Među aktivnostima koje Ministarstvo unutarnjih poslova i Policijska uprava primorsko-goranska već tradicionalno odrađuju prilikom priprema turističke sezone je i angažiranje određenoga broja djelatnika iz kontinentalnih policijskih uprava na ispomoć u turističke centre na obali. Policijska uprava primorsko-goranska dobit će ispomoć policijskih službenika i iz drugih europskih država čiji su turisti zastupljeni u našemu kraju, a to su Njemačka (Donja Saska, Bavarska), Slovačka, Poljska i Slovenija. Kako bi se funkcioniranje hitne pomoći odvijalo neometano, što je također izuzetno bitno za dobru sezonu, Grad Crikvenica preuzet će trošak smještaja liječnika, ako Zavod za hitnu medicinu PGŽ-a bude osnaživao ekipu i doveo liječnika – napominju iz Grada.


Prema riječima direktorice Turističke zajednice grada Crikvenice Marijane Biondić, ove sezone će se tražiti krevet više.


– Informacije naših partnera potvrđuju nam da nas očekuje odlična sezona. Buking je krenuo rano, potražnja za putovanjima je velika te se nadamo ostvarenju iz rekordne 2019. godine. Od hotelijera saznajemo da partneri traže dodatne krevete i da se postižu odlične cijene. U pogledu pripreme sezone TZG Crikvenice vrlo je aktivno odradio predstavljanja na sajmovima, prezentacije, a u tijeku su mnogobrojne marketinške aktivnosti (oglašavanje, prihvat studijskih grupa agenata i novinara…), kao i priprema samih sadržaja i programa u destinaciji. Od Uskrsa nadalje, iz tjedna u tjedan Rivijera Crikvenica nudi svojim posjetiteljima razne manifestacije i sadržaje te stvara dodatne motive dolaska u predsezoni – istaknula je direktorica Marijana Biondić.