Riječka premijera

Pogledajte nagrađivani promotivni film “Remember me”: Sve prednosti Rijeke i Riječkog prstena

Alenka Juričić Bukarica

Foto Vedran Karuza

Foto Vedran Karuza

U Exportdrvu je danas ujedno predstavljen novi kreativni i vizualni koncept komunikacije destinacije Riječki prsten



Već višekratno nagrađivani promotivni film “Remember me” Rijeke i Riječkog prstena imao je danas svoju službenu premijeru u Exportdrvu gdje je ujedno i predstavljen novi kreativni i vizualni koncept komunikacije ovog područja.


Naime, novi promotivni film je snimljen u produkciji Balduči filma iz Zagreba, Turističke zajednice grada Rijeke i Turističkih zajednica Riječkog prstena i to TZ-ova Bakar, Čavle, Jelenje, Kastav, Kostrena, Viškovo, Kraljevica i Općina Klana.



Producentica promotivnog filma i scenaristica je Spomenka Saraga, a redatelj Herve Tirmarche. Promotivni film je financiran sredstvima Hrvatske turističke zajednice i Turističke zajednice grada Rijeke.


Sve što ovo područje ima




Kako je istakla scenaristica i producentica filma, cilj je bio prikazati sve ono što ovo područje ima, ali kroz oči turista i na malo drugačiji način.



Što se pokazalo ponovno kao pogodak jer je film već osvojio niz nagrada, među ostalim i na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB Berlin.


– Naglasak smo stavili na ono što svatko od njih ima, a svatko od ovih destinacija ima puno toga. Primjerice, Viškovo se prikazuju u filmu s prekrasnom kućom s bazenom, sa svojim zvončarima…



I mislim da je bilo jako dobro naglasiti upravo te specifičnosti. Kod predstavljanja Bakra smo stavili naglasak na povijest, na bakarsku vodicu…


Tu je prekrasna Kostrena sa svojim plažama… Dakle, uzeli smo ono najbolje što svatko od njih ima.


U Bakar na odličnu ribu


Svaka lokacija je imala 30 sekundi i u tako kratko vrijeme možete zapravo napraviti maksimalno 12 do 15 kadrova, odnosno snimiti tri do pet lokacija tako da smo bili dosta ograničeni vremenom.



Obzirom da je ista ekipa radila i promotivni film I miss you, relativno su dobro poznavali ovaj kraj i jako ga zavoljeli. Ali i dali svoje viđenje, odnosno ukazali na ono što bi oni kao turisti voljeli vidjeti kada dođu ovamo.


Recimo, nekoliko smo pita išli u Bakar na ručak ili večeru, a kako ne pamte Bakar kao industrijski grad, doista ga vide kao prekrasan mali primorski gradić gdje se jede odlična riba.



Oduševile su ih neke stvari od kojih mi možda bježimo ili ih ne primjećujemo dovoljno. I zato je ovaj film ustvari na neki način prikaz najboljeg od onoga što nude Rijeka i Riječki prsten kroz oči turista, istakla je Saraga.


Novi koncept komunikacije


Brojnim okupljenima je predstavljen i novi vizualni koncept komunikacije destinacije, a čiji je cilj osnaživanje brenda destinacije Riječki prsten i povećanje turističkog prometa kroz razvoj i promociju cjelogodišnje turističke ponude.



Petar Škarpa, direktor TZG Rijeke, tom je prilikom kazao kako turističke zajednice Riječkog prstena već niz godina aktivno surađuju na brojnim projektima, a 2016. potpisale su i formalni sporazum o udruživanju na marketinškom planu i tako napravili daljnji iskorak u promociji destinacije.



– Novi promotivni film i komunikacijski koncept zajedno čine jedan novi komunikacijski aspekt promocije čitavog područja, a koji sagledava sve prednosti koje Riječki prsten ima, a to je da na jednom relativno malom prostoru imate sve što danas jednom turistu treba, od urbane cjeline, malih primorskih gradića, plaža, do predivnog zaleđa…



Znači možemo reći da imamo sve da bi turisti mogli uživati i vraćati nam se. I to smo sve uklopili u novi koncept i slogan “Mozaik doživljaja”, kazao je Škarpa.


Uz brojne goste, predstavljanje su uveličali Halubajski zvončari i Bakarska straža.