Zaboravite staru

Poznati brend najavio da “Fanta mijenja okus”, a razlog će vas zadiviti

Šarlota Brnčić

Foto: iStock

Foto: iStock

Novost je ovih dana lansirana u Sjedinjenim Državama i Kanadi

Zaboravimo Fantu kakvu danas poznajemo, tvrtka Coca Cola je naime najavila značajnu promjenu boje, ali prije svega okusa ovog popularnog gaziranog pića.


Okus Fante, kako stoji u bilješci, bit će “odvažniji i voćniji” od klasičnog bezalkoholnog pića.


Novost je ovih dana lansirana u Sjedinjenim Državama i Kanadi, ali grupa planira postupno zamijeniti piće tijekom 2023. godine i u drugim zemljama.


Ali zašto ova promjena? Ovako je Chris Hunsaker, viši brand manager, Sparkling Flavors, Coca-Cola Sjeverna Amerika, objasnio novost:


“Uvijek slušamo naše potrošače kako bismo razumjeli njihov ukus koji se mijenja kako bismo isporučili najukusnije proizvode i najukusnija moguća iskustva. Obožavatelji žude za više onoga što vole kod Fanta Orangea, stoga smo poboljšali recept pojačavanjem njegovih odvažnih, voćnih atributa.”


Motivacija bi se, dakle, mogla pripisati novim potrebama potrošača koji bi se pomalo umorili od klasičnog okusa Fante.


Uspjeh ove promjene, barem u teoriji, trebao bi biti osiguran, s obzirom da je nova receptura razvijena na temelju okusa potrošača.


No, ako pročitate komentare ispod videa lansiranja onoga što se naplaćuje kao Fanta “nove ere”, čini se da to nije baš tako.


Naime, mnogi korisnici kažu da ju više neće kupiti, da okus nije ugodan i da su razočarani činjenicom da se više ne koristi koncentrat naranče.


Fanta Orange također se može pohvaliti obnovljenim “izgledom”, uključujući novi logo i poruke na etiketi koje jasno ističu njen novi okus.


Novost će potom, u punom američkom stilu, biti lansirana i sponzorirana nizom događaja i inicijativa u Sjedinjenim Državama.


Na web stranici Coca Cola Company priopćeno je:


“Fantina najveća marketinška kampanja u više od desetljeća zaokupit će sjevernoameričke potrošače kroz niz višeosjetilnih aktivacija nudeći trenutke svakodnevnog uživanja razigranim obožavateljima koji radoznalo traže više avanture i zabave.”


Govori se o interaktivnoj mobilnoj igrici, muralima i Fanta® Experienceu u Los Angelesu koji će u travnju obožavatelje uroniti u prizore, zvukove, mirise i okuse nove Fanta Orange kroz zvučne i vizualne efekte koji oponašaju uranjanje u bocu ovog pića.