Marko Filipović / Snimio VEDRAN KARUZA
Grad Rijeka od 1. travnja kreće u reorganizaciju gradske uprave i smanjuje broj gradskih odjela s 15 na 10
povezane vijesti
RIJEKA – Iako Gradsko vijeće nije prihvatilo rebalans proračuna koji je predložen zbog reorganizacije gradske uprave, taj proces se ipak nastavlja i od 1. travnja ove godine broj odjela gradske uprave smanjit će se s 15 na 10.
Gradonačelnik Marko Filipović imenovao je deset vršitelja dužnosti novih upravnih tijela koji će ih voditi do okončanja javnih natječaja i izbora novih pročelnika.
Odluku o ustrojstvu upravnih tijela Grada Rijeke donijelo je Gradsko vijeće Grada Rijeke na sjednici 27. listopada 2022. godine, stupa na snagu 1. travnja 2023. godine i od tog datuma će privremeni pročelnici novoimenovanih upravnih tijela raditi na sistematizaciji radnih mjesta u novoustrojenim upravnim tijelima.
– U razdoblju od 1. travnja do 30. lipnja 2023. godine, službenici i namještenici zadržavaju sva prava iz službe sukladno dosadašnjim rješenjima, te obavljaju poslove koje su do tada obavljali.
Od 1. srpnja 2023. godine, po dovršenoj sistematizaciji, službenici će biti raspoređeni na nova radna mjesta sukladno novim pravilnicima o unutarnjem redu, odnosno novim rješenjima o rasporedu i plaći, pojašnjavaju u Gradu Rijeci.
Novi Upravni odjel za poslove Gradonačelnika, Gradskog vijeća i mjesnu samoupravu preuzet će dosadašnja pročelnica Ureda Grada Verena Lelas Turak.
Služba za unutarnju reviziju preuzima poslove koji su se obavljali u Uredu za unutarnju reviziju Grada Rijeke, a do raspisivanja i provedbe javnog natječaja za pročelnike, radom ovog upravnog tijela kao privremena pročelnica rukovodit će Snježana Skočilić.
Upravni odjel za gospodarstvo, razvoj, ekologiju i europske projekte preuzima poslove koji su se obavljali u Odjelu gradske uprave za poduzetništvo, poslove koordinacije pripreme i provedbe projekata su/financiranih iz fondova Europske unije koji su se obavljali u pojedinim upravnim tijelima te poslove u svezi ekologije koji su se obavljali u Odjelu gradske uprave za razvoj, urbanizam, ekologiju i gospodarenje zemljištem. Za vršiteljicu dužnosti imenovana je dosadašnja pročelnica za poduzetništvo Jana Sertić.
Upravni odjel za urbanizam, prostorno uređenje i graditeljstvo preuzima poslove koji su se obavljali u Odjelu gradske uprave za provedbu dokumenata prostornog uređenja i građenje, poslove u svezi izrade prostorne, projektne ili druge dokumentacije vezane uz urbanističko planiranje i uređenje, poslove posredničkog tijela integriranih teritorijalnih ulaganja na području Urbane aglomeracije Rijeka te poslove vezane uz implementaciju ITU mehanizma koji su se obavljali u Odjelu gradske uprave za razvoj, urbanizam, ekologiju i gospodarenje zemljištem. Ovo upravno tijelo kao vršiteljica dužnosti preuzima dosadašnja pročelnica Ljiljana Buljan.
Upravni odjel za komunalni sustav i promet, preuzima poslove koji su se obavljali u Odjelu gradske uprave za komunalni sustav te poslove praćenja rada i poslovanja Agencije za društveno poticanu stanogradnju Grada Rijeke koji su se obavljali u Odjelu gradske uprave za gospodarenje imovinom., a tim poslovima rukovodit će aktualna pročelnica Maja Malnar.
Upravni odjel za gradsku imovinu preuzima poslove koji su se obavljali u Odjelu gradske uprave za gospodarenje imovinom te poslove u svezi gospodarenja gradskim zemljištem koji su se obavljali u Odjelu gradske uprave za razvoj, urbanizam, ekologiju i gospodarenje zemljištem. Vršiteljicom dužnosti imenovana je aktualna pročelnica Denis Šulina.
Upravni odjel za odgoj i obrazovanje, kulturu, sport i mlade preuzima poslove koji su se obavljali u Odjelu gradske uprave za odgoj i školstvo, Odjelu gradske uprave za kulturu te Odjelu gradske uprave za sport i tehničku kulturu, a ovim megaodjelom privremeno će rukovoditi Vlasta Linić.
Upravni odjel za zdravstvo, socijalnu zaštitu i unapređenje kvalitete života, preuzima poslove koji su se obavljali u Odjelu gradske uprave za zdravstvo i socijalnu skrb, poslove zaštite i spašavanja i praćenja rada i poslovanja Javne vatrogasne postrojbe Grada Rijeke koji su se obavljali u Odjelu za gradsku samoupravu i upravu te poslove vezane za civilno društvo koji su se obavljali u Uredu Grada, a vršiteljica dužnosti je aktualna pročelnica Karla Mušković.
Upravni odjel za financije preuzima poslove koji su se obavljali u Odjelu gradske uprave za financije, izuzev poslova osiguranja, a tim će se poslom privremeno baviti aktualni pročelnik za financije Ante Mađerić.
Upravni odjel za opće poslove preuzima poslove koji su se obavljali u Odjelu za gradsku samoupravu i upravu, a koji se odnose na službeničko pravo u upravnim tijelima i radno pravne odnose u Javnoj vatrogasnoj postrojbi Grada Rijeke, Agenciji za društveno poticanu stanogradnju Grada Rijeke i Dječjem domu “Tić” Rijeka, uredsko poslovanje i zaštitu na radu i zaštitu od požara, poslove osiguranja koji su se obavljali u Odjelu gradske uprave za financije te poslove koji su se obavljali u Odjelu gradske uprave za javnu nabavu i Zavodu za informatičku djelatnost. Do raspisivanja i provedbe javnog natječaja za pročelnike radom ovog upravnog tijela kao privremeni pročelnik rukovodit će službenik Marijan Vundać.
Iz gradonačelnikovog izbora za vršitelje dužnosti prilično je jasno na koga od postojećih pročelnika računa i dalje, a koji više neće obavljati tu dužnost.
Je li ovo kraj “pročelničkih karijera” odnosno rukovodećih uloga za Ivana Šarara (kultura), Sandu Sušanj (školstvo), Srđana Škuncu (urbanizam) ili Željka Jurića (informatika)? Vjerojatno, ali ostaje za vidjeti rezultate natječaja.