Ukupni "izvoz“ hrvatskih proizvoda u trgovinama Spar-a porastao je u odnosu na 2021. godinu 38,6 milijuna eura odnosno 36 posto
povezane vijesti
Hrvatski proizvođači su zahvaljujući Sparovoj prodajnoj mreži izvan Hrvatske ostvarili 143 milijuna eura prometa, izvijestili su u utorak iz Spara Hrvatska.
Hrvatski proizvođači, kako se navodi u priopćenju, i dalje ostvaruju izvrsne rezultate kada je riječ o prodaji vlastitih proizvoda kroz Spar prodajnu mrežu u Italiji, Austriji, Sloveniji i Mađarskoj.
Ukupni “izvoz“ hrvatskih proizvoda u trgovinama Spar-a porastao je u tim zemljama u odnosu na 2021. godinu 38,6 milijuna eura odnosno 36 posto, dok je ukupni ostvareni promet hrvatskih proizvođača kroz Spar maloprodajnu mrežu iznosi više od 143 milijuna eura.
Najveći porast izvoza u 2022., kako su naveli, ostvaren je u Austriji, gdje je najviše rasla prodaja hrvatskih proizvoda poput Podravkine Linolade i Vegete te Atlanticove Cedevite. Značajan rast na austrijskom tržištu ostvaruju i Graševina Kutjevo i Badel Pelinkovac.
I na slovenskom tržištu ostvareni su dobri rezultati, a najveći rast ostvario je brend Violeta. Podaci pokazuju da Slovenci vole i tradicionalne slavonske proizvode robne marke Dobro koje plasira Žito.
Talijani i dalje ostaju vjerni hrvatskom bakalaru i Zigante tartufima.
“Ponosni smo što kroz Spar prodajnu mrežu u Austriji, Sloveniji, Mađarskoj i Italiji hrvatskim proizvođačima osiguravamo izuzetno važan kanal distribucije i doprinosimo njihovom kontinuiranom rastu.
Drago nam je da osim velikih domaćih proizvođača poput Podravke i Atlantica značajan rast putem Spar prodajne mreže ostvaruju sve više srednjih te čak i malih tvrtki”, izjavio je predsjednik Uprave Spar Hrvatska Helmut Fenzl.
Među manjim proizvođačima u 2022., kako su naveli, posebno su se istaknuli Gatarić grupa, lider u proizvodnji i distribuciji kancelarijskog i školskog materijala i opreme te balzam za usne Vimi i New Bakery, najveća europska tvornica baklava iz Donjeg Stupnika.