Njemačka je apsolutni rekorder po broju stranih turista i u prošloj godini, a i sam početak ove godine to je također potvrdio, rekla je ministrica Nikolina Brnjac
povezane vijesti
- Glavina poručio malim iznajmljivačima: “Sustav privatnog smještaja je neodrživ, ima svega 58 dana popunjenosti”
- Tripadvisor analizirao konkurentnost ponude na Mediteranu, zanimljivo je da nas korisnici ne vide kao preskupu zemlju
- Ličko-senjskoj županiji posebno priznanje i nagrada “Hrvatska, prirodno tvoja”
Hrvatska turistička zajednica predstavlja ukupnu hrvatsku turističku ponudu na jednom od najvažnijih svjetskih turističkih sajmova, ITB-u Berlin, koji se ove godine održava od 7. do 9. ožujka i okuplja oko 5.000 izlagača iz čak 161 zemlje.
Uz HTZ kao glavnog izlagača, u sklopu hrvatskog štanda svoju ponudu predstavlja 20 suizlagača, odnosno turističkih zajednica i drugih turističkih subjekata, a na sajmu je prisutna i hrvatska turistička delegacija predvođena Nikolinom Brnjac, ministricom turizma i sporta te Kristjanom Staničićem, direktorom HTZ-a.
Oni su, zajedno s Gordanom Bakotom, hrvatskim veleposlanikom u Njemačkoj, i Romeom Draghicchijem, direktorom Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj, održali konferenciju za njemačke medije na kojoj su predstavljeni rezultati hrvatskog turizma, očekivanja od ove turističke godine, ali i brojne druge novosti, investicije i primjere dobrih održivih projekata iz hrvatskog turizma.
Tom je prilikom ministrica Brnjac istaknula kako je nastup u Berlinu još jedna prilika koju će se iskoristiti u cilju jačanja već izvrsne pozicije Hrvatske na našem najvažnijem emitivnom tržištu.
– Njemačka je apsolutni rekorder po broju stranih turista i u prošloj godini, a i sam početak ove godine to je također potvrdio. Ovi izvrsni rezultati nisu se dogodili slučajno – sve to plod je kontinuiranog rada, inovativnosti i konstantnog osluškivanja njemačkog tržišta kao i ciljanih promotivnih aktivnosti.
U Berlinu predstavljamo svu raznolikost i autentičnost koju Hrvatska nudi tijekom cijele godine, od kvalitetne smještajne ponude, prirodne i kulturne baštine na obali i unutrašnjosti do aktivnog odmora i eno-gastronomskih užitaka, rekla je na ITB-u Nikolina Brnjac.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić je, pak, dodao kako interes njemačkih medija, kao i povratne informacije najvažnijih partnera s kojima se hrvatska delegacija susreli tijekom prvog dana sajma u Berlinu, dodatno potvrđuju odličnu poziciju Hrvatske na nama najvažnijem turističkom tržištu.
– Partneri su optimistični, potražnja za putovanjima je velika te očekuju ostvarenje rekordnog prometa iz rekordne 2019. godine. Oporavak je vidljiv i kroz ponovni trend ranog bukiranja pa kroz ožujak krećemo sa posebnom kampanjom za rano bukiranje aranžmana na najvećim travel platformama u Njemačkoj poput Expedie i Weg.de, poručio je Staničić navodeći i kako se razgovaralo s partnerima iz Jet2.coma, Jet2holidaysa, Eurowingsa, KLM-a i drugima, dok se o dodatnim promotivnim aktivnostima i kampanjama razgovaralo s predstavnicima TripAdvisora, National Geographica, Lonely planeta, SkyScannera…
U sklopu hrvatskog štanda održana je i prezentacija te degustacija vrhunskih hrvatskih vina i sireva u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, a u sklopu štanda postavljena je posebna Škrinja blaga s eksponatima koji prikazuju bogatu hrvatsku kulturno-povijesnu i materijalnu baštinu.