povezane vijesti
Peugeot 408 se posebno ističe brojnošću sustava za pomoć u vožnji. Ima čak šest kamera i devet radara kako bi vozaču i putnicima osigurali sigurnost. Ističu se prilagodljivi regulator brzine, tehnologija »night vision« upozorava na životinje, pješake ili bicikliste prije no što ih osvijetle duga svjetla, sustav za nadzor mrtvog kuta dometa od 75 metara, upozorenje na promet straga koji vas upozorava na moguće opasnosti pri kretanju unatrag.
S obzirom da 408 odražava vrijednosti i interese stanovništva koje je na vrhuncu suvremenog doba, o ljudima koji su dinamični i povezani kao nikad dosad, ciljana skupina su aktivni parovi, s djecom ili bez njih, koji će automobil koristiti za osobne potrebe i u poslovne svrhe.
Peugeot 408 krasi posebna arhitektura vanjskog dijela. Temelji se na platformi EMP2 s različitim razinama snage, a odlikuje se velikim međuosovinskim razmakom od 2,787 m, čime se osigurava obilje prostora na stražnjoj klupi. Ukupno je dugačak 4,69 m i širok 1,859 m sa sklopljenim retrovizorima.
Ima širok trag kotača, točnije 1,599 m sprijeda i 1,604 m straga, što pridonosi stabilnosti na cesti, zajedno s kotačima velikog promjera (720 mm) i naplacima dimenzija do 20 inča. Iako je povišen, Peugeot 408 ipak se odlikuje vitkim i sportskim profilom zahvaljujući visini od samo 1,48 m.
Prednja rešetka odvažan je simbol modela Peugeot 408. Sve je podređeno novom amblemu marke u kojem se krije i radar potreban za rad mnogih sustava za pomoć u vožnji. Zahvaljujući boji, prednja rešetka stapa se s ostatkom prednjeg odbojnika, što je znak promjene u generaciji i elektrifikacije game. Veliki crni usisnici dio su dizajnerske teme prednjeg kraja i vizualno naglašavaju njegovu širinu i robusnost.
Oni okružuju i štite svjetla u obliku očnjaka povezujući crne zaštitne elemente koji okružuju karoseriju i poboljšavaju vidljivost svjetlosnog potpisa zahvaljujući kontrastu.
Stražnji dio krova posebno je osjetljivo aerodinamično područje. Protok zraka optimiziraju i usmjeravaju dva elementa nalik mačjim ušima koji tvore aerodinamični koridor prema spojleru na poklopcu prtljažnika. Ti učinkoviti uglati oblici prepoznatljiv su element dizajna novog modela Peugeot 408.
Novi Peugeot 408 bit će dostupan u 6 boja te u tri razine opreme koje postavljaju nove standarde u smislu ergonomije, kvalitete, praktičnosti i tehnologije s novim multimedijskim sustavom. Središnja konzola namjerno je otvorena prema suvozaču. Sve što je potrebno za dinamičku kontrolu vozila smješteno je u luku s vozačeve strane. Vozač jednim dodirom može odabrati neki od različitih načina vožnje koje nudi 8-stupanjski automatski mjenjač EAT8, a na raspolaganju je i odabir načina rada koji vozaču omogućuje da bira između različitih načina vožnje (Electric, Eco, Hybrid, Normal i Sport), ovisno o motoru.
Učinkovitost je bila u središtu rada timova marke Peugeot u svim fazama dizajna i razvoja novog modela 408 kako bi se smanjila potrošnja i ograničile emisije CO₂.
Novi 408 dostupan je s dvjema opcijama plug-in hibridnog motora: 225 e-EAT8: pogon na prednje kotače/kombinacija PureTech motora od 180 KS te 180 e-EAT8 koji kombinira PureTech motora od 150 KS i električni motor. Dostupan je i motor s unutarnjim izgaranjem: 1,2-litreni trocilindarski benzinski motor PureTech sa 130 KS koji je u skladu s najnovijim Euro 6 propisima o emisijama, a kombiniran je s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem EAT8 i sustavom Start & Stop. Ta je inačica trenutačno u postupku homologacije. Treba napomenuti da su svi motori novog modela Peugeot 408 opremljeni 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Gume se kreću se od 17 do 20 inča.
Kase su A i poboljšavaju učinkovitost smanjenjem otpora kotrljanja, bez ugrožavanja u pogledu mjerila držanja ceste.
Novi model 408 može se pohvaliti posebno prostranim prtljažnikom. Kad su preklopljena oba sjedala, kapacitet se povećava s 536 na 1611 litara, dok je preklapanjem naslona moguće utovariti predmete duljine do 1,89 metara.
Novi Peugeot 408 proizvodit će se u Mulhouseu u Francuskoj, a na hrvatsko tržište stiže 15. veljače 2023. godine.