Tvrtka "Elektro-voda" u zajedničkom je vlasništvu gradova Cresa i Malog Lošinja
povezane vijesti
Odlukom Gradskog vijeća Cresa, za koju je glasovalo 9, a protiv bilo 2 vijećnika, bit će osnovano povjerenstvo koje bi u 90 dana trebalo analizirati stanje u građevinskoj tvrtki “Elektro-voda” u zajedničkom vlasništvu Grada Cresa i Grada Malog Lošinja, a koja je spala na niske grane, nekonkurentna je i u ozbiljnoj financijskoj krizi.
To je na zahtjev trećine vijećnika ušlo u dnevni red sjednice Gradskog vijeća, iako nije bilo u ranije predloženom dnevnom redu, a ideju o analizi pada vrijednosti tvrtke predstavio je vijećnik Đanino Sučić (Unija Kvarnera – UK), kazavši da s obzirom na mnoge godine i protekli rad tvrtke, “Elektro-voda” “zaslužuje da se o njoj kaže istina”.
Nešto drugačije mišljenje ima Marčelo Damijanjević s vlastite nestranačke liste, koji je ulogu Gradskog vijeća u sudbini “Elektro-vode” ocijenio “zavaravanjem, jer Vijeće ne može upravljati firmom”.
Natalija Marelić Tumaliuan (Akcija mladih – AM), predsjednica Vijeća, slaže se da treba utvrditi razloge pada “Elektro-vode” te vidjeti što će biti s preostalim njenim radnicima.
Iva Krivičić Miočić (PGS) je stava da je pitanje što uopće povjerenstvo može učiniti i promijeniti te povela raspravu o tome što će članovi povjerenstva učiniti, čuju li u postupku analize neku poslovnu tajnu.
Gradonačelnik Marin Gregorović (SDP) istaknuo je da rad povjerenstva donosi i troškove, a da trgovačka društva već imaju redovnu reviziju.
Od ostalih točaka dnevnog reda sjednice, izdvajamo prvo čitanje proračuna za sljedeću godinu, koji će po prvi put biti izražen u eurima i u prijedlogu iznosi 4.259.200 eura, što je približno 32,1 milijuna kuna.
Prema ustaljenom običaju Gradskog vijeća Cresa, ovo je bila prilika za prve prijedloge, a odluka će biti – vjerojatno – biti donesena na sjednici Vijeća u prosincu.
Na dnevnom redu bio je i rebalans ovogodišnjeg proračuna; prijedlogu iz gradskih službi dodano je to, da se sportskim udrugama rasporedi još ukupno 150 tisuća kuna, zbog povećanih troškova sudjelovanja u natjecanjima, pogotovo onih prometnih.