RCK

Što znači biti izvrstan u turizmu i kako do turizma budućnosti? Ovi panelisti ponudili su odgovor

Aleksandra Kućel Ilić

Foto Mateo Levak

Foto Mateo Levak

Panel rasprave bile su namijenjene učenicima, turističko - hotelijerskim komercijalistima i slastičarima Ugostiteljske škole Opatija i partnerskih škola



Regionalni centar kompetentnosti Ugostiteljska škola Opatija organizirao je danas dvije panel rasprave na temu “Ulaganje u izvrsnost za turizam budućnosti”.


Bile su namijenjene učenicima, turističko – hotelijerskim komercijalistima i slastičarima Ugostiteljske škole Opatija i partnerskih škola, a održane su na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Iki.


Dvorana je bila puna srednjoškolaca, te su korisna znanja imali priliku dobiti od poznatih stručnjaka u svojim domenama, jer panelisti su bili Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, Nataša Kovačić Stilinović, direktorica ljudskih potencijala u Hilton Rijeka Costabella Beach Resort & Spa, Igor Nekić, glavni direktor za poslovni razvoj Liburnia Riviera Hotela, Maša Salopek, najbolja slastičarka u izboru The Best Chef Top100, Dražen Zeljković, vlasnik Chozena, domaćeg brenda vrhunskih čokoladnih bombona, te Tina Vidović – glavna slastičarka u Hilton Rijeka Costabella.





Panel se održao u sklopu projekta RCK Recept – Regionalni centar profesija u turizmu čija vrijednost iznosi blizu 60 milijuna kuna, a financiran je bespovratnim sredstvima iz Europskog socijalnog fonda.


– Pokušali smo uz pomoć uvaženih panelista našim učenicima predočiti što znači biti izvrstan u turizmu i do kuda mogu doći ukoliko tome budu težili – rekao je Almir Maslić, voditelj projekta RCK Recept.


Kristjan Staničić je poručio učenicima da ih u turističkim znimanjima čeka budućnost.


– Pokušali smo dočarati mladima što znači rad u turizmu i ugostiteljstvu uz poruku da trebaju biti ustrajni, puno učiti i usvajati nova znanja kako bi bili izvrsni, a s obzirom da je Hrvatska turistička zemlja, u ovim poslovima koje su odabrali čeka ih svijetla budućnost – pojasnio je Staničić.



– Moj cilj je također bio približiti mladima što je to rad u turizmu i ugostiteljstvu, pokazati im koliko je to lijep posao. Velik broj učenika kod nas i kod mojih kolega dolaze i na praktičnu nastavu i sada su imali priliku poslušati naša iskustva.


To je put pun valovitih linija, ali mi smo im željeli reći da je to jedan lijep put i da su izabrali pravu školu – rekla je Nataša Kovačić Stilinović.



Igor Nekić je govorio o suradnji između LRH i Ugostiteljske škole.


– LRH su u stalnoj komunikaciji s Ugostiteljskom školom, te smo omogućili učenicima da u našim prostorima obavljaju stručnu praksu i nudimo im zaposlenje nakon završene škole, što im daje određenu sigurnost i stabilnost, jer imaju priliku raditi u najvećoj hotelskoj kompaniji na Kvarneru – objasnio je Igor Nekić.