Foto Sergej Drechsler
Na Kvarner dolazi više od 400 menadžera u turizmu, iz više od 40 zemalja svijeta, kako bi od 13. do 18. listopada podijelili svoje talente, stručnost i znanje
povezane vijesti
- Glavina poručio malim iznajmljivačima: “Sustav privatnog smještaja je neodrživ, ima svega 58 dana popunjenosti”
- Tripadvisor analizirao konkurentnost ponude na Mediteranu, zanimljivo je da nas korisnici ne vide kao preskupu zemlju
- Ličko-senjskoj županiji posebno priznanje i nagrada “Hrvatska, prirodno tvoja”
Više od 400 menadžera u turizmu, iz više od 40 zemalja svijeta, sudjelovat će od 13. do 18. listopada na godišnjem Svjetskom kongresu Skål International u Rijeci i Opatiji. Domaćin ovog prestižnog turističkog kongresa je Skål Klub Kvarner koji je domaćinstvo ovog okupljanja direktora i menadžera, kao i vlasnika turističkih tvrtki s čak pet kontinenata, izborio 2018. godine na sastanku u Keniji.
Turistička elita
Kongres će biti svečano otvoren u petak s početkom u 10 sati u riječkom HNK-u Ivana pl. Zajca kada će biti i dodjela nagrada u natječaju Sustainable Tourism Awards. Najavljeno je to jučer na press konferenciji na kojoj je Tamara Černeka, predsjednica Skål Kluba Kvarner, govoreći o samom udruženju, istakla kako Skål globalno čini više od 13.000 članova u 309 zemalja. Rijeka i Opatija ugostit će tako menadžere u turizmu s pet kontinenata. Sam Skål Klub Kvarner, pak, broji tridesetak članova.
– U Rijeci i Opatiji ugostit ćemo kolege iz preko 40 zemalja te je doista zadovoljstvo i čast okupiti takvu turističku elitu upravo ovdje na Kvarneru, istakla je Černeka te nadodala da su sudomaćini kongresa Turistička zajednica Kvarnera, Primorsko-goranska županija, Gradovi Rijeka i Opatija te Turističke zajednice Rijeke i Opatije, uz potporu Ministarstva turizma i sporta, HGK – Županijske komore Rijeka i Turističke zajednice otoka Krka.
Uz ostale, u rad kongresa uključen je i Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija s obzirom na to da je jedan od ciljeva djelovanja Skål Internationala privući studente turizma i omogućiti im da praksom steknu potrebne kvalifikacije. Također, ovo će okupljanje imati i humanitarnu notu u vidu prikupljanja donacija za Klub žena liječenih od raka dojke Novi život Gradskog društva Crvenog križa Opatija.
Burcin Turkkan, predsjednica Skål Internationala, istakla je, pak, da su godišnji kongresi ovog udruženja turističkih decision makera, platforme mogućnosti na kojima se istomišljenici iz svih krajeva svijeta susreću pod jednim krovom kako bi podijelili svoje talente, stručnost i znanje, istovremeno priznajući da se promjenjivi trendovi u turističkoj industriji moraju prihvatiti kako bi se preživjelo i napredovalo. Osim toga, izrazila je zadovoljstvo što je nakon odgode zbog pandemije COVID-19 kongres konačno organiziran u Rijeci i Opatiji.
– Nakon odgode kongresa u Hrvatskoj zbog pandemije, svi smo oduševljeni što je naš posjet ovoj prekrasnoj zemlji urodio plodom i jako smo uzbuđeni što ćemo doživjeti spoj različitih kultura koje se susreću, isprepliću i nadopunjuju u vašoj zemlji, istakla je Turkkan.
Velika prilika
Direktorica TZ-a Kvarnera Irena Peršić Živadinov ukazala je da je ovo prilika da se turističkim profesionalcima Kvarner pokaže u najboljem svjetlu s obzirom na to da je riječ o nemjerljivoj prilici za promociju, ali i otvaranju novih tržišta i dolascima novih gostiju. Naime, gotovo 90 posto sudionika kongresa nikad nije bilo u Hrvatskoj.
A priliku da se predstave turističkim menadžerima sa svih strana svijeta imaju, dakle, gradovi Rijeka i Opatija. Tako je riječki gradonačelnik Marko Filipović ukazao na turističke investicije u gradu, što privatne, što javne, uz ostalo i ulaganja u kulturu kao dio turističke ponude.
– Stoga mi je izuzetno drago da je Skål prepoznao Rijeku za održavanje kongresa, jer doista nema kontinenta koji na njemu nije zastupljen, kazao je Filipović. Opatijski je gradonačelnik Fernando Kirigin zahvalio svima koji su sudjelovali u dovođenju kongresa ovog značaja, a čiji je ponosni domaćin i Opatija.
– Činjenica da su Opatija i Rijeka domaćini je logična i dobar izbor, i pred nama je sada velik zadatak da se na najbolji mogući način predstavimo ovim turističkim profesionalcima, možda u nekim stvarima i korigiramo, jer nema boljeg marketinga i tog novca kojim se može platiti ovakva promocija, zaključio je Kirigin podsjetivši da je Skål nagradio opatijski projekt Feel&Taste.